google earth laat PC crashen

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Ik heb op een van mijn computers Google earth geinstalleerd. Dat liep allemaal goed.

Als ik op de icoon klik start google earth voor het oog normaal op maar komt niet verder als het witte beginvlak daarna sluit de PC spontaan af.

Het volgende al gedaan : nieuwe videokaart driver, virus gescanned, in andere map geinstalleerd, onder andere account geinstalleerd.

Ik ben echt niet helemaal achterlijk als het om computers gaat maar hier weet ik geen raad mee.

wie kan mij helpen ???

wat zijn je Computer Secs?.
Google Earth deedt bij mij eerst ook niet na het installeren van een 1 of anderen driver deedt ie het gewoon.

Heb je DirectX 8 of hoger geinstalleerd?
Google geeft zelf het advies om Earth te uninstallen en daarna een nieuw exemplaar via hun link te downloaden en installen. Proberen waard?

NB: zoals je het beschrijft, begrijp ik dat je ook niet bij de Options van Earth kunt komen?

James007, ik ken je voorliefde voor freeware. :) Maar op het openingsvenstertje stond wel dat er gebruik gemaakt werd van materiaal van andere websites, zonder toestemming.

Ik blijf Google Earth maar trouw...;)

Heb je DirectX 8 of hoger geinstalleerd?
Google geeft zelf het advies om Earth te uninstallen en daarna een nieuw exemplaar via hun link te downloaden en installen. Proberen waard?

NB: zoals je het beschrijft, begrijp ik dat je ook niet bij de Options van Earth kunt komen?

Ik kan inderdaar niet bij de options komen. Hij komt niet verder als " initializing " en start dan spontaan de computer opnieuw op. Dus ik kan niet instellen.

Volgens mij is de hardware geen oorzaak : het is een PC waar mee aan videobewerking wordt gedaan, dus met de specs zit het volgens mij wel snor.

Kan het misschien de videokaart zijn ??? die heeft nml maar 32 mb extra geheugen.

Maar ik kan bij google niets vinden dat die een probleem zou kunnen zijn.

ik ben nog steeds geen steek verder, want aan alle systeemeisen kan ik voldoen, maar toch werk het niet.

Kan het misschien de onbard videokaart zijn.

Ik denk dat ik er eens een losse AGP kaart in zet en dan een kijken hoe het gaat werken, of heeft iemand nog suggesties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan