google earth, levende beelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
bestaat er ook een versie waar je levende beelden ziet? Ik hoorde laatst in een tv programma dat je zelfs auto's kunt zien rijden enz. maar als je met google earth kijkt zie je beelden van de zomer, de bomen zijn nog groen b.v. dus niet actueel

Google Earth simuleert satellietbeelden, maar is niet real-time. Misschien komt ooit de tijd dat Google een eigen satelliet lanceert en tijdens de omwentelingen onderhoud. Maar dat zou wel een dure grap worden. Ik weet niet welk TV-programma jij hebt gezien, maar de diverse geheime diensten hadden tot voor een paar jaar het monopolie op het ontvangen en beheren van satellietbeelden. Op die beelden kon, en kan, je zelfs mensen zien lopen.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat dit in het programma Kassa was, ze hadden gezien dat er ergens in Nederland in een tuin een vrouw topless lag te zonnen en gingen voor de aardigheid eens op zoek Ze hebben inderdaad het adres gevonden en belden daar aan. Niemand deed open tot de buurvrouw verscheen. Deze vrouw zei dat het zeer onwaarschijnlijk was dat de buurvrouw zonder bovenstukje in de tuin lag. Maar ineens schoot haar te binnen dat die mensen niet thuis waren maar dat de dochter wel aanwezig was en inderdaad, zij was het......

Met Google Earth kan dat niet. In de USA worden de beelden van de grote steden frequenter ververst dacht ik, maar van Nederland weet ik dat er maanden tussen zitten.(Hoe dat bij de Plus-versie zit weet ik niet.) Het oude AZ-stadion in Alkmaar staat er volgens Google nog steeds. De meeste satellietbeelden komen van Meteo Satellieten en zijn niet zo best.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan