Google Earth save file??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sheep

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2006
Hallo mensen,

Ik ga mijn PC formatteren en er een nieuwe Windows opzetten, ik wil echter daarna Google Earth Pro herinstalleren. Om al mijn bookmarks weer terug te krijgen kan ik ongetwijfeld een bebaaplde file of map bewaren en deze na de installatie terug plaatsen. Ik kom er echter niet achter welke file/map dat is.

Weet iemand dit toevallig?

Alvast bedfankt.

Grtz.:thumb:

Is dat niet de map 'my places'?

Die map zit niet in de google earth programfiles map.

Bedoel je dat ik um gewoon banuit het programma kan kopieeren?

Alvast dank voor je reactie.

Grtz.

The placemark file or folder is saved as a single file in KMZ format ...

Dus ik zou zeggen, zoek daar eens naar. Ik krijg de stellige indruk dat het backuppen van die map voldoende is. Als je de map gevonden hebt kun je hem ook even bv verplaatsen naar je bureaublad en kijken of google earth bookmarks dan nog weergegeven worden. Zo niet, dan heb je je map te pakken. Zowel: dan moet het toch ergens anders staan.

Ik heb het bestand kml_file (type: icon) uit de map gehaald, maar ik kan nog steeds mijn bookmarks opzoeken in Google Earth....!!

Betekent dat dat het sowieso niet dat bestand is?

Grtz

Kan je geen file vinden met de KMZ extensie?

Als hij het nog kan vinden als het niet in de map staat vermoedt ik dat het dus niet die file is....:confused:

Heb nu wel ondekt dat je een placemark kan aanvinken en dan save as. Dan maakt ie er een KMZ-file van. Maar je zou zeggen dat je wel alles in één keer moet kunnen bewraen ipv alles per stuk opslaan?

Dank voor meedenken..!!

Grtz

Kan je ze ook niet aanklikken met de ctrl toest ingedrukt en dan een voor een selecteren?

Mmmmm...dat ga ik nog even proberen vanavond....!!! Volgens mij lukte dat niet...We shall see..!! Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan