Google Earth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kimmeley

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jul 2006
Hallo iedereen. Ik heb een vraag over Google Earth. Ik zie overal dat iedereen de straatnamen kan zien maar ik kan dat niet. ik heb Google Earth 3. Wie weet hoe je dat kan doen?

Alvast bedankt,

Kimmeley

links onderin in het schermpje "layers" de optie "roads" aanzetten

Maar dan is het toch datje alleen de snelwegen enzo ziet, of ben ik dan vaag? ;)

Kimmeley zei:
Hallo iedereen. Ik heb een vraag over Google Earth. Ik zie overal dat iedereen de straatnamen kan zien maar ik kan dat niet. ik heb Google Earth 3. Wie weet hoe je dat kan doen?

Alvast bedankt,

Kimmeley
Beste Kimmy,

Niet voor elk land is deze informatie beschikbaar - Amerika, Frankrijk en Duitsland zijn landen waar je gedetaileerde informatie van kunt zien. Ook tot mij spijt, is deze informatie voor Nederland (nog) niet beschikbaar) - Bovenstaande informatie kun je ook terug vinden op de google earth site!

Met vriendelijke groet,

Joeres

Das niet helemaal waar...
ik heb wel de straatnamen in beeld van Nederland.
Ik had pro.
maakt wellicht uit welke versie je hebt??

Laatst bewerkt:
de versie beta 4 (freeware)

ik zie steeds waziger beelden van Nederland naarmate je meer inzoomd, geen details van straten gebouwen e.d. en zeker geen uitgebreide wegenkaarten zijn zichtbaar (straatnamen)

Ik heb het er om die reden maar weer afgegooid, scherpe beelden van Duitsland interesseren me minder. Van de pro versie heb ik geen weet!

Maakt ook uit of je overdag kijkt of savonds[dan zie je niets] btw

Ik heb vrij uitgebreid de straten in Nederland met versie 3.0.0762.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan