Google geeft niet gewenste resultaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patjebond

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Hallo Helpmij'ers,

ik ben sinds kort overgestapt naar Windows 7. Ik dacht dat ik nog wel even bij XP wilde blijven plakken maar dit is gewoon zo mooi en snel.

Het enige probleem is dat Google niet de websites vind die ik wil. Ik zoek naar "Steam" want ik wil mijn Counter Strike Source game weer downloaden, maar het enige wat hij vind is SteamFriends, en als ik daarop kom dan gaat hij naar www.webresults6.org of zoiets.

Iemand een idee?

Bedankt,

Patjebond

Google heeft niets te maken met je besturingssysteem. Het ligt volgens mij aan je zoekopdracht. Als je iets wil vinden over b.v. de ontwikkeling van de moderne luchtvaart en je toets alleen in "vliegtuig", dan kom je nooit bij de gewenste pagina...

Laatst bewerkt:
Ik ging er voor het gemak even vanuit dat zijn pc nog niet besmet was na het installeren van W7. Maar dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Bij een upgrade zouden eventuele narigheden meegenomen kunnen zijn.
Inderdaad even scannen dus :)

Harstikke bedankt,

allereerst bleek het dat er een virus in een van de files zat die Avast er even heeft uitgepikt, dat mocht niet baten want het werkte nog steeds niet. Gelukkig heb ik net gelezen dat ik een file in de Driver map moest verwijderen omdat google automatisch redirect naar phising sites. Nu kan ik weer gewoon zoeken!

En dat Anti-Malware programma dat hou ik gewoon!

Patjebond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan