Google, Gmail en Youtube werken niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel Bogers

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2010
Nu pas besef je hoeveel je die sites nodig hebt op dagelijkse basis, hehe :confused:

Laatst had ik een virus onder de naam Antivirus Plus dat zich voordeed als een virusscan. Het virus is nu verwijderd en ik heb er geen last meer van.
Nu heb ik nog 1 probleem, en dat is dat Google, Gmail en Youtube het niet doen! Heel raar...

Dit is wat er gebeurt met firefox:
- Google, geeft vertekende resultaten als ik iets zoek. (vandaar dat helpmij.nl mij de beste optie lijk) Zodra ik een zoekresultaat-link aanklik wordt ik doorverwezen naar een gevaarlijke aanvalsite. Ook de Google zoekbalk (ik gebruik firefox) verwijst mij naar de vertekende zoekresultaten.
- Gmail (ook van google) doet het simpelweg niet. Ik krijg de '404 not found' melding. (in andere browsers krijg ik weer een waarschuwing dat ik ben doorverwezen naar een aanvalsite)
- Youtube doet het wel, maar zodra ik me wil aanmelden krijg ik weer een 404 not found melding.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen en waar het aan ligt?
Mijn laptop en internet is weer gewoon bruikbaar, maar het is een heel irritant probleem.

Hoi,

Het betekent simpelweg dat, óf je virus nog helemaal niet weg is, dat je dat alleen maar hoopt.
Óf dat bij het verwijderen veel meer is verdwenen dan alleen het 'virus'.
In elk geval: ik zou in jou geval bij dergelijke problemen een complete recovery van de harde schijf plegen.
En daarna? Héél goed kijken waar je allemaal op 'klikt' ...... :confused:

Dit staat trouwens onder de 404 foutmelding. Ook bij Youtube, dus het heeft allemaal met Google te maken.

Apache/2.2.3 (CentOS) Server at www.google.com Port 443

Lijkt er op dat je HOSTS-file corrupt is( lees dit #8),kijk ff hier en vervang dit file,weet niet wat voor 'n OS je hebt maar alles staat daar uitvoerig beschreven,dus download alleen dat file dat op je besturingssysteem van toepassing is,als het goed is (zip-bestand downloaden) zit er een Batch-bestand in dat alles voor je doet.Is het probleem hiermee opgelost download dan SpywareBlaster en installeer dit.Zelf gebruik ik dat progje al jaren en werkt perfect.Kom hier terug voor verdere vragen hierover.
Succes.

Laatst bewerkt:
Mik Zjegger, Super bedankt! Ik heb het programmaatje gedownload dat in de link stond, en hij doet het plots weer uitstekend.! Perfecte oplossing!

Ik zal het hier even posten als iemand met hetzelfde probleem zit.
Download dit programmaatje, en al de google problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan