google home page

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarQuis

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
hallo

ik probeer op de button home page te klikken om zo op google te komen wat mij start pagina is maar krijg de melding cannot find "www.google.nl" vreemd want alles doet t verder

ben redelijk begaan met computers en internet maar dit snap ik niet

groet

Robert

heb sinds kort precies het zelfde probleem,
www.google.be werkt wel en ik kan dan ook wel op google
maar het punt is dat ik m´n mail moet checken op GMail , en die doet het ook niet bij ´.be´
alsjeblieft een oplossing want het gaat om nogal belangrijke mailtjes :p

Hoi,

Ik had hetzelfde probleem (hetnet)! Ik heb het op kunnen lossen door bij internetopties tapblad geavanceerd/de vakjes ssl 3.0 en 2.0 en 1.1 aan te vinken. Na dit gedaan te hebben werkte google gelijk weer!

(tenminste bij win7 en ie8)

Hoi,

Ik had hetzelfde probleem (hetnet)! Ik heb het op kunnen lossen door bij internetopties tapblad geavanceerd/de vakjes ssl 3.0 en 2.0 en 1.1 aan te vinken. Na dit gedaan te hebben werkte google gelijk weer!

(tenminste bij win7 en ie8)

welke internetopties, die van je browser of van je pc zelf, ( als je die van je pc bedoelt hoe kom ik hier dan )

Edit: je bedoelde die van je Brower, heb dit geprobeerd maar helpte niet :(

Laatst bewerkt:
Heeft bij mij ook niet geholpen, ik krijg nog steeds de melding; "Oeps! Deze link lijkt niet te werken". Balen, want ook geen gmail nu.

Ik denk dat het gewoon een kwestie van afwachten nou! Als alles voor de storing het goed deed, zal het waarschijnlijk wel weer goed komen. Geduld is de sleutel denk ik voor diegene bij wie het nog niet loopt!

Inderdaad, het werkt allemaal weer gewoon. Maar @chico79: kan ik de vinkjes bij SSL .... gewoon laten staan ?

bij mij doet hij het nu ook weer gewoon,

was dus duidelijk een storing ofzo,

naja , kon me mail weer checken dus helemaal top

Laatst bewerkt:
nu vanmorge gekeken en leek er op een storing bij google want alles doet t weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan