Google in status balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik had tot voor kort een G van google onder in mijn statusbalk staan die is nu weg, hoe krijg ik die terug, " het was alleen de G ", graag uw hulp

Wat deed die G voor speciaals? Was het Google desktop?

Dat was zo een Grote hoofdletter G en die was gekleurd, het was volgens mij het echte icoon van Google

Rechtsklikken op een knoppenbalk, en kiezen voor Google.

Tijs.

euhm... die staat bij mij aangevinkt, maar ik heb geen G in de status balk?

Soms raken werkbalken 'door de war' wat betreft naamgeving, dus (heb ik zelf meegemaakt) als ik Easy-Webprint kies als werkbalk om te activeren, activeer ik Koppelingen etc.

Probeer eens alle werkbalken aan te zetten, en ook werkbalken vergrendelen UIT te zetten.

Hopelijk komt ie dan boven water.

Even een vraagje nog: Zie je wel de andere opties van de Google werkbalk, zoals PageRank, Verzenden naar, het icoontje voor zoeken in afbeeldingen etc, maar alleen de G niet, of is de hele balk niet aanwezig/zichtbaar op dit moment?

Tijs

Laatst bewerkt:
Dat was zo een Grote hoofdletter G en die was gekleurd, het was volgens mij het echte icoon van Google
Ik ken een grote G rechts boven in het Firefox venster, maar in de statusbalk ken ik die niet.

In FF kan je bepaalde bookmarks naar de statusbalk heen slepen. Dus naar google gaan en met je muis naar de satatusbalk slepen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan