pewie37
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 sep 2007
Beste forumleden :thumb:
Sinds een paar dagen heb ik een van de websites in mijn (wordpress) multisite-netwerk bij google aangemeld.
Even voor de duidelijkheid:
Ik heb dus via een wilcard-dns een 3-tal sub-domeinen aangemaakt onder mijn hoofddomein.
Het hoofd-domein en de andere subdomeinen geven geen problemen.
Het subdomein echter waar het om draait geeft de volgende melding in google bij het "site:" commando
Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege robots.txt
Nu snap ik dat dit een paar dagen/weken kan duren.
Alleen valt op dat dit het enige domein is waar deze melding naar voren komt, dus ik vermoed een probleem.
Ik heb geen robots.txt vanwege een plugin genaamd sitemaps.xml die een virtuele aanmaakt.
Bij de andere domeinen geeft dit geen probleem ? (sitemap.xml is netwerkbreed geinstalleerd)
Gaat er hier iets fout of . . . . Toch afwachten ?
Thanxs
Sinds een paar dagen heb ik een van de websites in mijn (wordpress) multisite-netwerk bij google aangemeld.
Even voor de duidelijkheid:
Ik heb dus via een wilcard-dns een 3-tal sub-domeinen aangemaakt onder mijn hoofddomein.
Het hoofd-domein en de andere subdomeinen geven geen problemen.
Het subdomein echter waar het om draait geeft de volgende melding in google bij het "site:" commando
Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege robots.txt
Nu snap ik dat dit een paar dagen/weken kan duren.
Alleen valt op dat dit het enige domein is waar deze melding naar voren komt, dus ik vermoed een probleem.
Ik heb geen robots.txt vanwege een plugin genaamd sitemaps.xml die een virtuele aanmaakt.
Bij de andere domeinen geeft dit geen probleem ? (sitemap.xml is netwerkbreed geinstalleerd)
Gaat er hier iets fout of . . . . Toch afwachten ?
Thanxs