google indexeerd co.cc websites/blogs niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
hallo allemaal,
Ik heb net een nieuwe blog gemaakt met wordpress en byethost. Ik wou kijken of het helemaal gratis kon en had dus ook een gratis domeinnaam gekozen. Ik kwam uit bij co.cc. Ik op google opzoeken hoe ik dat domein aan byethost kon koppelen. Dat was gelukt maar ik hoorde gisteren van een paar bezoekers dat er een virus op mijn website zat. Hun virusscanner gaf aan: Deze website is potentieel gevaarlijk. Na wat googlen kwam ik er achter dat het aan het co.cc domein lag en automatisch aangeven bij alle co.cc domeinen dat ze potentieel gevaarlijk zijn omdat: er heel veel van die webistes gemaakt zijn door mensen die virussen maken dus daarom gaf die virus scanner dat meteen aan. Google indexeert alle co.cc websites ook niet meer om diezelfde reden. Maar dan raak kom ik bijna aan geen bezoekers als m'n website niet in google staat. Weten jullie een misschien een gratis domeinnaam die ook best makkelijk is en die ik direct kan koppelen aan byethost want ik had zelf al gezocht maar al die domeinen werden ook al geblokkeerd door google.
Alvast bedankt!

Zo zie je maar weer dat gratis niet bestaat. Wij mogen nu onze tijd investeren om jouw gratis oplossing aan het draaien te krijgen.:confused:

Als iets gratis is wordt het op grote schaal misbruikt. Op dit moment zijn de .tk domeinen ook nog gratis. Volgens mij is het een kwestie van tijd voordat die op eenzelfde manier worden behandeld dan co.cc

Neem desnoods voor $ 12,- per jaar een domein bij one.com.

Bij transip kost een domeinnaam 3 euro dit jaar, dan heb je ruim de tijdom het uit te proberen.

Waarschijnlijk gaan idd alle gratis domeinen in de google filter omdat het te makkelijk is om er een virus op te gooien.

Bovendien wordt je site nu waarschijnlijk weergegeven in een iframe (dat is bij .tk domeinen in elk geval wel zo) de inhoud daarvan wordt nooit geïndexeerd. Het is inderdaad beter om gewoon een normale domeinnaam te kopen, zo duur zijn ze inderdaad niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan