Google laadt soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerry01

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2010
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc en daarop staat windows 8. Als browser gebruik ik google chrome.
Nu heb ik het probleem dat wanneer ik iet op zoek op google (vooral bij afbeeldingen) dat hij de pagina niet laat. De vorige pagina verdwijnt wel maar de nieuwe is gewoon helemaal leeg (wit). Soms gebeurt dit ook bij gewoon zoeken, dus zonder dat ik op afbeeldingen druk maar dit is heeeeel soms.

Ik heb al geprobeert me cookies en dergelijke leeg te halen. Ik heb me dns al geflushed ik heb zelfs opendns geprobeert, dat waren allemaal oplossingen die ik op internet kon vinden, maar niks werkte.
Heeft iemand eenig idee wat het kan zijn? Alvast bedankt voor t lezen ;)

Jep net getest in windows 8 app modus werkt t wel thanks you ^^
Enig idee hoe ik het gewone programma ook kan laten werken? App modus is geen probleem maar heb toch liever normale modus.
IIG BEDANKT want kan weer gewoon googlen

EDIT:
laat maar zitten ook in de windows 8 modus werkt het soms niet. Wel minder vaak maar nog steeds gebeurt het.

Laatst bewerkt:
Nee helaas, dat werkt ook niet. Ik wordt er een beetje radeloos van. Het is ook zo raar dat hij het soms wel gewoon doet en dan soms niet meer. Ik heb het de laatste tijd wel alleen nog maar waneer ik op afbeeldingen klik op google. Misschien maar gewoon eens proberen opnieuw te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan