Google locatiegeschiedenis vreemde items

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elkana

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Heel handig, die Google locatiegeschiedenis. Maar ik ben nog nooit in India geweest! En dit geeft hij meerder keren wel aan. Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Vind het een onprettig idee want je weet nooit wie of wat er met mijn telefoon gebeurd op deze manier...

Laatst bewerkt:
Heb je nog andere apparaten in je bezit zoals een smartphone of wath ever, een tablet hebt dat/die jou locatiegegevens doorgeeft. Heb je nog iets gedaan met google maps of iets dergelijks. Of heeft iemand deze google maps gebruikt van jou om een route op te zoeken. Kun je de locatie geschiedenis wissen. Dat zou ik dan doen als je het niet vertrouwd. Het kan wat lang duren eer alles helemaal is gewist volgens mij tot wel 2 dagen. Dit is slechts een van de mogelijkheden.

Fabrieks instellingen is wel erg rigoreus. Dan ben je alles kwijt.

Hier nog wat handvaten.
https://support.google.com/websearch/answer/172165?hl=nl

Laatst bewerkt:
Hoi manamana,

Mijn excuus dat mijn reactie even op zich heeft laten wachten. Druk druk druk...
Ik heb inderdaad meerdere apparaten waaronder een Samsung Galaxy Note 3 en een Samsung Galaxy Tab Pro 12.2 Die geven allebei locatiegegevens door. Verder heb ik niks met Google Maps gedaan. Alleen een route uitgestippeld in Amerika voor een roadtrip :) Ik zie in de locatiegeschiedenis dat ik bijna elke dag in India geweest zou moeten zijn. Meerdere keren per dag wordt dit vastgelegd zie ik. Maar als ik de locatiegeschiedenis wis, dan heeft dat toch geen invloed op wat ermee gebeurd? Ik bedoel, dan zie ik het niet meer maar dan is er nog wel het feit dat ik -volgens Google- meerdere keren in India ben geweest en -zeer waarschijnlijk- ook weer ben in de toekomst. En fabrieksinstellingen; wat zou dat voor invloed hebben op deze locatiegegevens? Ik zal zometeen ook even je linkje lezen. Kijken of ik daar wat wijzer van wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan