Google Maps API probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberexe

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
hallo mensen,

ik heb een webpagina die google maps aanroept.
ik google maps wordt een polyline gemaakt met behulp van gecodeerde coordinaten.
voor het NE deel van de wereld werkt het, maar zodra ik in engeland een lijn teken, krijg ik er rare vormen uit.

bijvoorbeeld:

de eerste 129 regels met gecodeerde coordinaten gaat goed. de lijn loopt over de weg waar ik geweest ben.
bij regel 130 schiet hij ongeveer 200 meter naar beneden. waarop nog meer volgen.
na iets van 10 punten wordt de route weer verder getekend.

route.png

voor het weergeven van een route aan de oost kant van de greenwich merediaan zijn geen problemen. maar voor de west kant wel.

kan iemand mij hierbij helpen??

cyberexe

Laatst bewerkt:
ik ben tot de ontdekking gekomen dat de eerste 129 punten in de 8 graden reeks zitten, en het 130e punt gaat over naar 9 graden reeks.
ik heb het aantal keer geteld dat het van graden wisselt, en dat aantal komt overeen met de aantal inspringingen op de polyline.

heb wel een klein vraagje, is de berekening van een punt dat in het NE deel van de aarde bevind hetzelfde als een punt dat zich op het NW deel van de aarde bevind??

dus eenvoudig gezegd: is de berekening voor een coordinaat waarbij de zowel latitude als longtitude positief zijn gelijk aan de berekening voor een coordinaat waarbij de latitude positief is en de longtitude negatief??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan