Google Maps doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Junge

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2004
Voerde ik vroeger een adres met plaats of alleen een plaats in op de zoekbalk van Maps, dan ging ie aan de gang en had ik in no-time ergens die vette druppel op de kaart staan: 'hier is het!' Maar nu blijft ie stom wat ik ook invoer. Wel gaat het 'zoekwieltje' draaien, maar er gebeurt niets. Google opnieuw intalleren? (ik heb de 'gewone' Google, die schijnt sneller te zijn dan Chrome)
Weet iemand de oplossing? Bij voorbaat dank!

Mik Zjegger. Bedankt voor de hulp zover. Kan nergens vinden welke Explorer ik heb. Installatie voor nieuwe Google Maps is ook al nergens te vinden, ik heb Google Earth dus maar opnieuw geïnstalleerd, (ik denk dat Maps misschien wel een afgeleid is van Earth) plus een nieuwe Flash Player. Probleem exact gelijk: ik voer een naam in bv Breda en dan komt er 'wordt geladen' en er gebeurt nog steeds niets...

Overigens blijf ik ook nog steeds problemen hebben met de wat ongelukkige structuur van jullie programma: Ik wil jou antwoorden: kan alleen "reageer op vraag' vinden maar dit zou toch toch 'reageer op antwoord moeten'zijn. Nu het ik dat gedaan en 'Snel Reageren' genomen (waarom niet?) Zoek me ongelukkig waar ik dat mee moet versturen...
Heb het maar in 'bericht aanpassen' gezet.... Hopelijk is dat correct. Oh nu zie ik dat ik ook dit nergens mee kan versturen. Ik ga 'opslaan' proberen.

Laatst bewerkt:
Hoi,
je hoeft alleen Google Maps opnieuw te installeren, werkt deze link ook niet?
Als die niet werkt dan heb mss een probleen met de FlashPlayer of je hebt die invoegtoepassing uitgeschakeld.
Welke versie van Internet Explorer heb je?
Succes.

Laatst bewerkt:
Google Maps kan met een paar seconden weer werken

Beste Jan Junge,

Gelezen op de site van Google: het internetadres is http://maps.google.com/. Meer mag er niet staan. Ik had hetzelfde probleem als jij, ik dus naar helpmij.nl en ik tref jouw vraag aan, maar zonder oplossing. Daarna op zoek gegaan naar andere sites met dit resultaat.
Ik hoop dat het werkt bij jou. Reageer je nog even? Succes.

jagobert

Mooi dat het gelukt is en succes verder!
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site). :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan