google maps en anderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rdirksen

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hallo,
Ik kan sinds enige tijd google maps niet meer openen. althans er verschijnt geen kaart, er gebeurt niets als je een adres in typt en de links aan de linker zijde van de pagina werken ook niet. Het begon in de laatste versie van Firefox 2 en ik heb er nu ook last van in ff3.
Ook op andere websites (PHP en plaatjes) lijkt het mis te gaan met het laden van de data. Iemand een idee?

Javascript wellicht uitgeschakeld?

Nope,

sterker nog, Java wilde niet updaten dus heb ik de complete SDK van Java geinstalleerd.
Ik zit aan iets anders te denken. Alles wat niet werkt in Firefox werkt wel in IE dus ik ga er van uit dat het niet ligt in algemene dingen als firewall instellingen en Java.
Ik weet dat er ooit een mogelijkheid was om in Firefox zaken te blokkeren, zoals websites van advertentiepushers. Ik kan dat in FF3 niet meer terugvinden.
Wat misschien een idee is om FF geheel te deinstalleren, maar dan bedoel ik ook geheel. Nu is mijn ervaring dat als ik FF deinstalleer, en ik installeer opnieuw, er diverse instellingen, (en dan bedoel ik niet eenvoudige dingen als coockies en historie) bewaard zijn gebleven. Hoe krijg ik FF weer in "maagdelijke" staat?

Of heeft google maps flash of quicktime o.i.d. nodig?

Laatst bewerkt:
Bizar.....

Ik heb de foutconsole geleegd en vervolgens google maps geopend. Er verschenen in de foutconsole diverse meldingen die te maken hadden met skype.:shocked: Ik gebruik Skype en had de FF skype plugin geinstalleerd die telefoonnummer in websites herkent zodat je via skype snel kunt bellen.

Nadat ik deze plugin heb verwijderd zijn al mijn problemen over!!!!!:D
Er zit blijkbaar iets in de skype plugin dat de verwerking van bepaalde pagina's verstoord.:evil:
Helaas is de inhoud van de foutconsole verdwenen zodat ik dat hier niet kan meegeven.:o

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan