Google Maps gegevens veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dario

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
25
Ik heb mijn bedrijfsgegeven op GOOGLE MAPS geplaatst maar wil er nu ik een website heb een url link bijplaatsen.
Ik krijg het echter niet voor elkaar om bij mijn gegevens te komen om dus de url link bij te plaatsen.
Zover ik begrijp moet je met je google account naar je persoonlijke instellingen gaan en dan naar bedrijfscentrum. Zover gaat alles goed maar als ik vervolgens op de GOOGLE LOCAL BUSINESS CENTRE ben gekomen dan kan ik alleen maar uit 2 opties kiezen : add new business of upload a data file. Ik kan nergens dus bij mijn gegevens om te veranderen.:mad:
 
Laatst bewerkt:
Wellicht heb je iets aan de informatie die Google hier heeft geplaatst :)
 
Het blijkt helemaal nog niet zo simpel te zijn om op google maps je gegevens aan te passen. Volgens mij is het zelfs helemaal niet mogelijk al doet men op de google pagina's vermoeden van wel.
"U kunt uw vermelding op elk gewenst moment bijwerken
Gebruik het Bedrijfscentrum om uw vermelding te bewerken wanneer en hoe u dat wilt."
Nou mooi dus niet, je kunt alleen maar een nieuw bedrijf toevoegen of een feed uploaden.
Lekker zeg, je zou maar met een verkeerd adres vermeldt staan op google maps. :shocked:
 
Schijnt dus niet te kunnen om zelf even vlug je gegevens aan te passen, terwijl google maps het wel zodanig omschrijft.
 
Heb je al per e-mail of telefoon contact opgenomen met Google?

Lijkt me dat je daar wel het e.e.a. voor elkaar dient te krijgen.
 
Heb je al per e-mail of telefoon contact opgenomen met Google?

Lijkt me dat je daar wel het e.e.a. voor elkaar dient te krijgen.

Nee, het gaat slechts dat ik mijn website wilde toevoegen die ik destijds nog niet had.
Maar neemt niet weg dat googlemaps vermeldt op hun site dat men heel gemakelijk de gegevens kan corrigeren van googlemaps via het bedrijvencentrum maar dat is dus echt niet waar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan