google maps op vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
wij gaan maandag op vakanie naar scandinavie en nu wil ik soms met google maps kijken waar we zillen. ik weet dat het gebruik van google maps in de vakantie erg duur is. maar ik heb genoeg beltegoed dus ik denk dat ik wel een of twee keer per dag gebreuk kan maken van googgle maps

Laatst bewerkt:
ja stom van mij dan ik geen vraag heb opgeschreven. Hoe duur is eigelijk google maps in har buitenland?

ja stom van mij dan ik geen vraag heb opgeschreven. Hoe duur is eigelijk google maps in har buitenland?

Google maps, dat maakt op zich niet zoveel uit lijkt me. Het lijkt me meer waarschijnlijker dat je betaald voor het dataverkeer dat je genereert ;)

Sinds 1 juli dit jaar zijn de roamingkosten van providers BINNEN DE EU weer verlaagd naar €0,80 per megabyte. Dus als je enkele keren op vakantie Google Maps controleert zal het niet al te duur zijn, mits je binnen de EU zit :)
Daar buiten is het afhankelijk van de provider en het land.

Maar hou er rekening mee dat het kan uiteindelijk dus wel kan oplopen, vergeet niet je dataroaming weer uit te zetten na gebruik!

Laatst bewerkt:
Houdt er wel rekening mee dat beltegoed bij 9 van de 10 providers niet geldt voor dataverkeer.
Dus dat je daar een aparte rekening van krijgt.
Zou eerst maar informeren bij je provider.

Houdt er wel rekening mee dat beltegoed bij 9 van de 10 providers niet geldt voor dataverkeer.
Dus dat je daar een aparte rekening van krijgt.
Zou eerst maar informeren bij je provider.

Als je prepiad hebt, wordt dat gewoon van je beltegoed afgeschreven.

Grt

Rens

Inderdaad, en bij abbonementen krijg je het ook gewoon in rekening, kan niet fout gaan dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan