google,maps

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Goedemiddag,wanneer ik een foto wil ontleden in placespotting,schakelt mijn kaart van google maps steeds over op google maps.com.
Ik gebruik nog de oude versie omdat ik dat leuker vind.
Heeft altijd perfeckt gewerkt tot nu,wat is er aan de hand.?

Helpt het als je de pagina die je niet wilt blokkeert op jou computer?
Mij helpt het in dergelijke gevallen.
Hoe ik dat doe weet ik niet meer, hostfile of firewall...

De pagina moet niet geblokkeerd worden,maar als telkens als ik een bewerking wil doen met placespotting zou hij moeten
blijven staan op google.be en niet op google.com overgaan,dat is het probleem.
Het heeft altijd goed gegaan tot ik het vandaag terug wilde proberen.

Kan u vertellen op welke site u bent dan en wat het "ontleden van een afbeelding" is?
Verwijder de cookies van deze site en van Google. Dat kan wel eens andere resultaten geven.
Heeft u dit probleem met Internet Explorer, probeer dan ook Firefox browser.

Wanneer ik een plaats wil op zoeken met www.placespotting.com .
Ik heb ook de andere browsers gebruikt,allen hetzelfde probleem.
Ik gebruik het liefst google chrome,en nog steeds.
Ik probeer een plaats op te zoeken in placespotting(via element inspecteren)
en dan zou google maps moeten openen op google.be en niet op google.com,en dat is het probleem.
Heeft altijd allemaal goed gegaan tot over een paar dagen,toen ik die handeling terug oppikte.

Ze vragen mij de vraag ,als opgelost te zetten hier,maar ze is niet opgelost,integendeel het staat nog even ver..

Hallo, Probeer om de host file aan te passen zodat googlemapsvoorbeeld.com wordt doorgestuurd naar googlemapsvoorbeeld.be

Hier de beschrijving in het Engels: http://www.gohacking.com/hosts-file-to-block-or-redirect-websites

Kort gezegd: Wees ingelogd als Administrator. Maak verborgen en systeembestanden (tijdelijk) zichtbaar. Ga naar C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts Maak een backup van "hosts" en open "hosts" met kladblok. Alle sites die u hier onderaan op regels toevoegt met daarvoor uw eigen ip-adres (meestal 127.0.0.1) zijn geblokkeerd omdat ze naar de IP van de computer wijzen. Wanneer u op een regel eerst de IP invult van een gewenste site en daarna het adres van de ongewenste (probeer beide op twee regels: www.voorbeeld.com en voorbeeld.com zonder www) dan wordt de browser doorgestuurd naar de met de IP opgegeven site. Het IP van websites vind u uit door op de opdrachtregel in Windows de volgende opdracht te geven: ping voorbeeld.com

U moet hosts weer opslaan zonder extensie, dus niet hosts.txt. Hopelijk werkt dit voor u.

Voor ik ga prutsen aan mijn pc,had ik graag geweten of het bij u helpt,dan kan ik bij mij aan de slag.
Dus u opent placespotting,zoekt met de methode die vroeger werkte ,en de coordinaten verschenen in de url balk van google maps,wat
nu niet meer gaat.Nader info in gewonnen geeft aan dat het bij placespotting zelf zou liggen.
Dus als het bij u werkt, verander ik mijn pc,anders ga ik er niet aan prutsen(want zo veel ken ik er ook niet van)
m.v.g. jan....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan