google nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb gisteren de nieuwe I E 7.0 geinstalleerd, en het is niet te geloven maar ik krijg de google site niet meer op de nederlandse text , ik stel dat overal wel in op nerderland , maar telekens als ik afsluit en terug opstart komt weer die engelse bladzijde, graag uw hulp

dat klopt als ik op google be gaan staan dan werkt dat en blijft dan in het nederlends staan, maar bij het installeren van IE 7.0 heeft hij rechts boven een google zoekvak gezet, en als ik daar in zoek dan springt hij om op de engelse site, hoe kan ik dat wijzigenn dat dat vakje ook in het nederlands werkt

ja die heb ik, maar alleen als ik wat wil zoeken in dat vakje rechts boven van google dan schakeld hij om naar de engelse versie

Ik heb bij mij geen googlezoekvak rechts boven, heb je dit appart geïnstalleerd?

Heb het ook ge<înstaleerd. Probeer volgende eens:

Er staat ergens een grijs bolletje met instellingen naast. Klik hier op en selecteer opties. Dan bij het tabblad functies klik je op de eerste knop "instellingen voor zoekvak". In het venster dat nu verschijnt staat onderaan "gebruik deze google-site". Maak hier vervolgens je keus uit. Misschien had je dit al geprobeerd? :D

Als je het wegwilt kan je het eenvoudig verwijderen bij configuratiescherm -> software. Daar staat het onder de naam "googlezoekbalk voor internet explorer"

het zal wel aan mij liggen , maar dat grijs bolletje met instellingen dan vind ik niet

Door op de Prt Scr toets te drukken en een progje als bijv. Paint of Powerpoint te openen en daar te kiezen voor plakken (Ctrl-V)
Vervolgens verklein je de afbeelding een beetje tot 100Kb en bewaart 'm als .jpg

Dat zoekvak boveninrechts geeft m.i. standaard een UK knop in het normale Googlescherm. Als je echter kiest voor "home" (EN je hebt daar de Nederlandse Google homepage ingesteld) kom je gewoon bij de Nederlandse Google.

Laatst bewerkt:
hier boven aan rechts dat google vakje, als ik daar wat ingeef krijg ik de engelse versie

Bijlagen

• printgoogle1.jpg
    printgoogle1.jpg
    8 KB · Weergaven: 50
Ik heb gisteren de nieuwe I E 7.0 geinstalleerd, en het is niet te geloven maar ik krijg de google site niet meer op de nederlandse text , ik stel dat overal wel in op nerderland , maar telekens als ik afsluit en terug opstart komt weer die engelse bladzijde, graag uw hulp

Gebruik je misschien TuneUp Utilities, zo ja, dan zet die het waarschijnlijk weer terug naar de Engelse site (zeker als je de Engelse versie gebruikt).
Je kunt dat aanpassen in TuneUp SystemControl>Internet Explorer.

Groeten,

Ja dat kan goed zijn ,,TuneUp SystemControl>Internet Explorer. waar kan ik dat juist uitzetten

TuneUp System control>>Internet explorer>>daar staat Google (standard) aangevinkt.
Selecteer dat en dan “Edit”, dan kopieer je het onderstaande adres in de “Address ruimte”

http://www.google.nl/search?hl=nl&q={searchTerms}&meta=

Groeten, :)

dat zie er mij wat ingewikkeld uit, graag stap voor stap als het mogelijk is

Open TuneUp Utilities.
1) Klik op: Customize & Analyze
2) Dan op: TuneUp Systemcontrol
3) Dan aan de linker kant op: Internet Explorer.
4) Dan aan de rechterkant op het tabblad: Explorer Bars
5) Er staat daar waarschijnlijk al een vinkje bij: Show the search bar of the browser, zo niet die aanvinken.
6) Als er geen vinkje staat bij: Google (standard), die ook aanvinken.
7) Dan selecteer (klik) je op: Google (Standard)
8) Dan op: Edit.
9) Dan krijg je een nieuw schempje.
10) In het bovenste veld staat: Google en..
11) In het onderste veld kopieer je het volgende adres in: Address: http://www.google.nl/search?hl=nl&q={searchTerms}&meta=
12) Klik op OK.
13) Dan een keer op: Apply en dan OK, en sluit TuneUp af.

Ik hoop dat het zo duidelijk is…………:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan