google nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.
#Quote.
Ja dat kan goed zijn ,,TuneUp SystemControl>Internet Explorer. waar kan ik dat juist uitzetten
#Quote

Toen ik dat antwoord las, ging ik er van uit dat TuneUp gebruikte, gezien mijn vraag daarvoor.
Als je het niet gebruikt, kan dat dus ook niet het probleem zijn dus.........

Hier rechts boven in de hoe daar stta een google vakje, als ik daar woorden ingeef dan slaat de site op engels talig, voor de rest staat mij google op goole.be, zie bijlage foto

Bijlagen

• printgoogle.jpg
    printgoogle.jpg
    15,9 KB · Weergaven: 30
Als je op de google site bent, staat er naast “zoeken”, voorkeuren.
Heb je die al eens aangepast?

Nog maar een keer, nu anders geschreven:

da's normaal dat in dat vak naar een UK pagina wordt gegaan na een zoekopdracht,

pas bij het aanklikken van het huisje (home) wordt WEL rechtstreeks naar de Belgische / Nederlandse homepage gegaan van Google, met idd. een Nederlandse zoek mogelijkheid.

Of je gaat naar Extra-opties en je typt daar de site in.
Dan typ je tog gewoon google.nl
Of begrijp ik het verkeerd

Maar het is handig als we de eerste tab gebruiken.

Ik denk dat ik het zelfde probleem heb .als je in ie 7 op extra- internetopties-standaardzoekinstellingen wijzigen-meer zoekmachines zoeken klikt kom je bij ms uk uit en heb je alleen de mogelijkheid om de engelse google te installeren er is ook zoiets als create your own maar daar begrijp ik nu geen bal van (staat eigenlijk duidelijk omschreven behalve dat ding met TEST)ik heb hier al vanalles geprobeerd maar kom niet tot enig resultaat.:confused:

Laatst bewerkt:
interdaat ik krijg dat vakje voor google rechts boven nietweg, telkens ik daar wat in wil zoeken krijg ik de UK site

Wat je ook kunt doen is ‘create your own’ kopieer de volgende link in het eerste veld:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=TEST&meta=

En geef het de naam Google NL, en klik op install.

Je komt daar op de manier van domi,
Dus Extra>>Internetopties>>Standaardzoekinstellingen wijzigen (Instellingen)>>meer zoekmachines zoeken.

Interdaad, nu is het probleem opgelost, bedankt, voor al uw hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan