google nl wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hagenbeek

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Sorry...
... maar het lijkt erop dat uw computer of netwerk momenteel automatische zoekopdrachten verzendt. Omdat we onze gebruikers willen beschermen, kunnen we uw verzoek niet verwerken.

Typ de onderstaande tekens over als u wilt verdergaan met zoeken: .......

Deze melding krijg ik steeds. Als ik dan de code intoets dan opent die in google.cm maar dit moet ik steeds doen.

Weet iemand raad.

ps Ik weet niet of dit in de goede rubriek staat maar ik kon niks anders vinden.

Gr Willem

Waarschijnlijk is je pc besmet met malware/spyware. Download ad-aware en voer een scan uit. verwijder de besmette bestanden. Hierna zou het moeten werken.
Veel succes;)

Hoi

Ik heb ad-ware gedownload maar kan hem alleen niet openen.

Mijn control alt delete werkt ook niet meer kom ik nu net achter. Heeft dit er ook iets mee te maken ?

GR

Laatst bewerkt:
Waarom kun je hem niet openen? geeft hij een fout aan?probeer anders een andere anti-spyware te downloaden

hij opent gewoon niet als ik op het icoontje druk. Ik heb nu ook hitman geprobeerd. Die vind met search and destroy een heleboel ellende maar als ik het dan wil repareren dan kan die desbetreffende bestanden weer niet openen.

Schiet allemaal niet op.

Scan in veilige modus dan...

Goedemorgen...

Door tijdens het opstarten van de pc de F8 knop in te drukkenzal er een menu verschijnen. In dat menu selecteer je dan de optie 'veilige modus' en dan druk je op 'enter'. De pc zal dan opstarten in de veilige modus.

Daarin zou je dan eens een scan kunnen doen met beide progjes uit onderstaande link.Die je wel van te voren moet downen aangezien je in veilige modus geen internet verbinding hebt.

klik

EDIT: nog wat aanvullende info.

klik

Laatst bewerkt:
Heb alle scans uitgevoerd.

control alt delete werkt weer
computer is behoorlijk sneller geworden

Alleen heb ik nog het probleem wanneer ik google nederland wil openen dat ik tijdens het zoeken hierna linksonder een soort grijs klokje zie en dan de melding 404-page not found krijg. Na de scans heeft die het twee keer wel gedaan maar nu weer niet. Zouden jullie weten wat dit kan zijn? Als

BvD Willem

Laatst bewerkt:
C cleaner ook uitgevoerd.

Mijn probleem met google op dit moment

Als ik naar www.google.nl wil dan zegt die "error 404 page not found "

Als ik dan naar www.google.com ga krijg ik de melding:

Sorry...
... maar het lijkt erop dat uw computer of netwerk momenteel automatische zoekopdrachten verzendt. Omdat we onze gebruikers willen beschermen, kunnen we uw verzoek niet verwerken.

Typ de onderstaande tekens over als u wilt verdergaan met zoeken: ....... dan op "ik ben geen robot "drukken.
Nu krijg ik wel de nederlandse google terwijl boven in de explorerbalk staat www.google .com

Iemand enig idee ? Alles in voorgaande berichten heb ik al geprobeerd maar kennelijk zit er ergens nog iets niet goed.

BvD

Willem

Zoals uit de tweede reactie blijkt , zit je computer vol met malware en spyware. Als ik last zou hebben van zulke problemen , zou ik alvast nooit beginnen met Ad-Aware , Hitman Pro en al die dingen. Als je je PC echt in orde wil hebben , zou ik overgaan tot een herinstallatie van Windows XP. Dit duurt wel langer , maar dan is je systeem netjes in orde;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan