Dat kan een beetje helpen, maar ik ben bang dat dat niet voldoende is.

Je hebt je laten verleiden om er vreselijk veel javascript-plugin's in te stoppen. Dat is heel mooi als de browser met javascript overweg kan.
Maar als javascript uit staat, wordt in de css-styles (regel 105 van style.css) o.a. verordonneerd:
Code:
#main_content {
display: none;
}
In dezelfde regel staat ook:
Code:
#et_backgrounds {
display: none;
}
Zonder javascript is er geen inhoud en geen achtergrondafbeelding, en dan zie je alleen dit op een donkere background:
En als er geen inhoud is, bestaan de links naar de vervolgpagina's in het menu ook niet.
Nu kent de Google-bot ook geen javascript!

Dan kan het helemaal kloppen dat een analyse deze uitkomst geeft *):
Of dit in het gebruikte Wordpress-template (makkelijk) te verhelpen is, weet ik niet 100%; de javascripts zitten denk ik nogal diep in het CMS verankerd. Wat waarschijnlijk mogelijk is:
- In de css de #main_header, #main_content, #et_backgrounds {display: none;} en de #main_menu {display: none;} er uit halen, en die (met een aanvullend javascriptje) alleen laten inschakelen als javascript aan staat.
- Het omgekeerde moet dan gebeuren met het "bezig met laden" figuurtje: dat moet standaard verborgen worden, en pas mogelijk zijn als javascript aan staat.
Wat je in elk geval wel kunt doen:
- Op elke pagina in de <head> een <meta> element zetten met een description van die bepaalde pagina.
- Op elke pagina onderaan in gewone links het menu herhalen, dan kan Google bij alle pagina's komen.
Overigens komt Google met de zoekwoorden
Bardt fotograaf wel op de site terecht:
https://www.google.nl/search?safe=off&q=bardt+fotograaf&nfpr=1&sa=X&ei=TV67UaOvN4LKOemggLgI&ved=0CCwQvgUoAQ
*) Andere oorzaak kan zijn dat de site pas onlangs online is gezet: het duurt altijd even (een aantal weken) voordat Google 'm verwerkt. D.w.z. als Google via een link op een andere site op het spoor van deze site is gekomen, of als je de site hebt aangemeld bij Google.