Google+ opzeggen en betaalverplichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

fbruin

Verenigingslid
Lid geworden
7 jun 2002
Berichten
24
Ik ben kortgeleden, eigenlijk per ongeluk, lid geworden van Google+.

Ik wil daar graag vanaf, maar als ik aangeef bij Google+ dat ik lid-àf
wil zijn, dan ben ik gedwongen een optie aan te vinken, waarin
ik beloof aan alle eventueel resterende betalingsverplichtingen te voldoen.

Dat vind ik een beetje eng.
Word ik, als ik dat aanvink, de komende jaren nog financiëel achtervolgd door Google+
of volgt er een dikke boete ?
Of zit ik me voor niks zorgen te maken en kan ik het gewoon aanvinken ?
Heeft iemand hier ervaring mee ?

Ik weet niet zeker of ik deze vraag in de goede groep gezet heb, maar deze
groep komt volgens mij het meest dichtbij.

Met vriendelijke groet,
Frank Bruintjes
 
Laatst bewerkt:
Hallo Frank,

Hoezo bent u lid geworden van Google+?

Ik heb mij zelf daar kort geleden ook aangemeld door in te loggen met mijn Google account dat ik al had (om extensies te kunnen toevoegen uit de Google Webwinkel). Daarna maak je een profiel aan en zo en geef je aan waar je belangstelling ligt. Verder niets.

Als ik mij aanmeld vink ik altijd het vakje 'aangemeld blijven' uit. Ik heb niet het gevoel dat ik ergens lid van ben en betalingsverplichtingen ben ik al helemaal niet aangegaan.

Of bedoelt u iets anders?
 
Uiteraard heb ik mezelf aangemeld/ingeschreven bij Google+ met behulp van een Google-account dat ik al had (geloof ik),
maar dat was omdat ik anders één of andere functie niet kon gebruiken (als ik me goed herinner).

Hoe het zij : het gaat mij erom, heeft iemand ervaring met betalingsverplichtingen richting Google+ ?

Er heeft al twee keer een afschrijving van een klein bedrag had plaatsgevonden van mijn creditcard-rekening
door Google+, zonder dat ik ook snap waaròm. Ik vind dat erg vervelend, maar zal wel iets gemist hebben
in de kleine lettertjes.
Nogmaals : heeft iemand hier ervaring mee ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan