Google plaats ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikethabest

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2006
Hallo allemaal,

Ik heb de opdracht gekregen een site opnieuw te maken, aangezien de oude versie nogal lelijk is. Het gaat om www.kostuums.be

Deze site heeft een goede notering bij Google, ik weet hier echter niet zoveel van af en ik wil dat liever niet verpesten!

Bovendien wordt de nieuwe layout volledig in Flash.

Hoe kan ik zorgen dat hij zijn huidige positie behoudt? (OF hoger natuurlijk)

Greets

Mike

Uiterst irritant die Java popup zeg, ik heb de site maar weg geklikt.

Maar als je je wat verdiept in de werking van zoekmachines en ranking, dan zal dat toch geen probleem zijn? Met wat moeite kan je zelfs nog wel een hogere ranking krijgen en meer bezoekers als je de site moderniseert.

Ik ken het begrip ;)

Maar google kijkt toch ook naar site inhoud? Hoe werkt dit dan met een site volledig in flash?

Greetz

Mike

Dat weet ik niet precies maar daar is vast veel over te vinden.

Voor de Google pagerank is Flash niet zo'n probleem, voor de pagerank is het vooral belangrijk dat er veel gelinkt wordt naar je website.

Tekst in Flash is wel moeilijk te indexeren door zoekmachines. Dus als er veel bezoekers binnenkomen op zoektermen via Google zou ik niet kiezen voor een volledige Flash site, maar voor een hybride site (navigatie in Flash, content in html).

Interne links zorgen ook voor een hogere pagerank. Als je dat wil werk je beter niet met flash. De site die je vernoemt is echter niets waard volgens google. Alleen al het vermijden van frames zorgt voor een veelvoud aan bezoekers. Verder is vooral inhoud belangrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan