Google play account wissen van tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Beste,

Bij het inloggen op Play Store worden 2 usernames vermeld, nl. zowel van mijn oude als mijn nieuwe account.
Aangezien ik mijn oude account via mijn laptop verwijderd heb, kan deze ook op de tablet komen te vervallen... echter... bij het inloggen op Play Store wordt telkens mijn oude én mijn nieuwe accountnaam weergegeven. Kan iemand mij vertellen hoe ik de oude google play username kan verwijderen?

Alvast bedankt voor uw reactie \ advies !!

Mvrgr. Mark

Hallo Mark, wellicht dit en volgens mij zo.

Als je een account wilt verwijderen uit je Google Play-account, moet je het Google account verwijderen van je apparaat via het menu Instellingen onder Accounts op je apparaat.

En volgens mij kun je in die lijst alle accounts bekijken die zijn gekoppeld aan jou apparaat.

Is het dit. Laat het weten is het dit niet, dan ook. ;)

Hallo Manamana,

Bedankt voor je snelle reactie !!

Als ik bij instellingen en dan bij Google accounts kijk, zie ik dat mijn nieuwe google account gesynchroniseerd is, maar mijn oude account (wat dus nog steeds weergegeven wordt) geeft de melding synchronisatiefout. Dat is niet zo verwonderlijk omdat ik dus mijn Google account al via mijn laptop verwijderd heb.

Maar in dit scherm laat het Google account zich ook niet verwijderen.

Zodra ik in Play Store in het hoofdscherm sta en ik klik op het account links boven in de hoek, zie ik dat ik daar ook nog steeds tussen mijn oude en nieuwe account kan kiezen.

Mvrgr. Mark

Wellicht moet je wachten tot morgen en gaat het afmelden niet zo snel. Ik denk dat dat het is. Of is het iets met een wachtwoord wat je moet opgeven.

Is er ontkoppeld.

En Morgen wellicht nog eens kijken..... is het niet iets van afmelden o.i.d. dus bij kiezen oude account aldaar afmelden.

Het zijn maar wat ideeen.

Afin probeer het hier nog eens Klik

Ja ik weet het wat een gedoe he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan