google reageert niet sedert 3 september 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

donna21

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
7
google reageert niet ik ben er zo gehecht aan .
als ik inlog wordt heb scherm wazig en er draait een ringetje een uur lang'.
heeft iemand een tip? ik werk ook met firefox maar ik vind e.g veel vlotter en prettiger
 
Download of Update
51a72c6334c99-ccleaner16.png
Ccleaner


Start CCleaner op.
  • Voer Ccleaner uit en klik in de linkse kolom op Opties
  • Selecteer het tabblad Geavanceerd
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
  • Selecteer het tabblad Instellingen
  • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
 
ik ben nog niet bekend met de werkwijze hier
maar is ccleaner ook te gebruiken als je Norton hebt? zij hadden me geadviseert omNorton Utilities te gebruiken,heb ik nog niet gedaan
 
Beste donna21,

Het is niet de bedoeling jouw vraag in die van iemand anders te stellen. Om die reden heb ik je vraag een eigen plekje gegeven binnen de sectie "Google Chrome".

Succes met je vraag!

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

PS: Wanneer je direct op het laatste bericht reageert kun je op de knop "Reageer op bericht" klikken in plaats van "Quote"
 
Dag Donna,

Mijn eerste stappen wanneer een webpagina niet opent of niet correct laadt is als volgt:

Gezien jij ook firefox gebruikt op dit moment leg ik het stappenplan uit voor FireFox:

- Klik rechtsbovenin je scherm op de 3 streepjes, die op elkaar liggen (mogelijk een moersleutel).
- Klik vervolgens op "Opties"
- Ga naar het tabje "Privacy" en klik op "uw recente geschiedenis wissen" hierop vink je alles aan (de bovenste 5 is ook genoeg).
- Bij "Te wissen tijdsperiode" kies je voor "Alles"

Hoop dat dit oplossing biedt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan