Google toolbar werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Sinds enige tijd kan ik niet meer op het web zoeken via de Google toolbar. Naar afbeeldingen of andere zaken zoeken is geen probleem, maar naar sites doet Google niets. Ook niet als ik de voorgestelde zoektermen aanklik. Ik werk met Google toolbar 6.6.1124, IE 9 Bèta, W7.
Iemand een suggestie wat er aan de hand kan zijn?

Gewoon verwijderen die toolbar is niets waard... het maakt je browser traag en onoverzichtelijk.

Volgens mij kan je gewoon zoeken via de adresbar anders een andere browser een oplossing? Firefox,Chrome,Opera?

Zo'n antwoord heb ik niets aan, dat kan ik zelf bedenken. Ik vind het prettig om met IE en de Google toolbar te werken. Iemand anders een idee?

Opties>Invoegtoepassingen>Zoekmachines>onderin staat vind meer zoekmachine's en dan zoek je google op ;) en haal je bing weg ;)

Ik reageerde met ??????? omdat ik niet begreep wat Lord 4163 bedoelde. Kan iemand me helpen?

Je kan je zoekmachine daar instellen op google en daarna kan je vanuit de adresbar met google zoeken.

Ja, dat is me bekend, maar dat wil ik niet, want de toolbar heeft een aantal handige opties, warvan ik regelmatig gebruik maak.

Google Toolbar verwijderen, IE verwijderen, IE installeren, Google Toolbar installeren.

Dat ook al geprobeerd?

Ja, dat heb ik ook al gedaan. Overigens had ik nog niet gezegd, dat het probleem zich niet altijd voordoet. Vanmorgen werkte het eerst niet goed, maar om een andere reden moest ik opnieuw opstarten en nu werkt het wèl weer goed. Tenzij jij, of anderen uit eigen ervaring, nog andere suggesties hebt, laaten we het maar even rusten. Ik kom er wel op terug als het me te zeer begint te vervelen.

Ik breng mijn vraag nog maar eens onder de aandacht, want het begint op mijn zenuwen te werken.

Ik heb de standaard functies laten uitvoeren: er waren geen bijzondere dingen. Wèl heb ik meteen evne gechecked of alle temp files in AppData\Local\Temp ook inderdaad waren gewist. Mooi niet, ze staan er nog. Werkt Glary niet goed misschien?

Vreemd, lijkt me toch echt dat er iets met je computer mis is.

Probeer eens met Ccleaner? (dan de registerscan)

CCleaner wist wèl alles. Glary lijkt, bij mij althans, niet goed te werken.
Ik heb inmiddels IE9 even vervangen door IE8 om te kijken of dat wèl goed werkt. Tot nog toe werkt het, dus het lijkt aan IE9 te liggen.

Daar ligt het dus ook niet aan. Sinds enige dagne heb ik weer dezelfde problemen. Zoek op het web gaat niet, maar zoeken op afbeeldingen gaat flitsend. Ik begin te denken dat het een Google overbezettingsprobleem is. www.google.nl kan ik in deze situaties ook niet bereiken. En dan enige tijd later is er weer niets aan de hand. Vreemd!?

Probleem nog steeds niet opgelost. Ben ik dan de enige?
Wat trouwens ook niet werkt is het aanklkken van de invoersuggesties.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan