Google Translate tooltje op Mobiele Telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

PabloC

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Hallo Daar,

Ik zit vaak met mijn mobiel op het internet, ik zoek vaak allerlei dingen op over spellen en software.
Soms zijn de websites waar ik het informatie wat ik moet hebben buitenlands en kan ik niet lezen wat er staat, vaak zoek ik dan een andere site maar regelmatig komt dat niet uit op wat ik bedoel.
Ik zoek dus een tooltje / programma die het kan laten vertalen.

Via de computer als je op internet op Google aan het zoeken bent dan staat er bij sommige websites achter de naam van de webstie een hyperlink met daarin 'vertaal deze pagina' en als je er dan op klikt dan kom je precies op hetzelfde website maar dan vertaald.

Kan dat ook via mobiele telefoon ?

Ik heb wel een app gevonden die net als vertalen.nu is en google translate maar dat is dan per woord of zin, en het is niet mogelijk om met mijn mobiele telefoon de teksten te kopieeren en plakken.
Zelf heb ik ook op die website (google translate) gekeken en daar kon ik die mogelijkheid niet vinden.

Mijn telefoon is een NOKIA C5.00 (Smartphone) (kan Apps aan).
Zit vaak te Google via de T-Mobile startpagina

Kan Iemand mij helpen ? / weet iemand een ander trucje ?

Groetjes Pablo

hallo,

of er een tooltje of een app voor is weet ik niet zeker, maar ik weet wel dat als je bij google translate gewoon de url van de pagina invult en vervolgens op de url klikt (die bij vertaling staat aangegeven), je de pagina vertaald te zien krijgt...

http://translate.google.nl/#nl|en|h...-Google-Translate-tooltje-op-Mobiele-Telefoon < als je bijvoorbeeld dat invoert, en je klikt op de rechterlink, krijg je dit:

http://translate.google.nl/translat...Translate-tooltje-op-Mobiele-Telefoon&act=url

is dat wat je zoekt?

hallo,

of er een tooltje of een app voor is weet ik niet zeker, maar ik weet wel dat als je bij google translate gewoon de url van de pagina invult en vervolgens op de url klikt (die bij vertaling staat aangegeven), je de pagina vertaald te zien krijgt...

http://translate.google.nl/#nl|en|h...-Google-Translate-tooltje-op-Mobiele-Telefoon < als je bijvoorbeeld dat invoert, en je klikt op de rechterlink, krijg je dit:

http://translate.google.nl/translat...Translate-tooltje-op-Mobiele-Telefoon&act=url

is dat wat je zoekt?

Bedankt dat je op mijn vraag reageert

Ik bedoel inderdaad zoiets waarin je ook via url kan vertalen.
Maar helaas kan mijn mobiele telefoon geen teksten en urls kopieeren, dat vind ik erg jammer anders had ik het al gedaan.

Weet je echt geen App ?
Het mag wel iets kosten, ik heb er wel wat voor over.

Groetjes Pablo

Sorry dat ik een tijdje niets meer liet weten.

Intussen tijd heb ik veel zitten zoeken naar een optie, ik kwam verschillende programma's (apps) tegen.
Het duurde even totdat ik iets had gevonden totdat ik UC Browser tegen kwam (een internet browser voor mobiele telefoons).
UC browser heeft een mogelijkheid die Urls, Webpagina's en selecteerde teksten.
Ik heb daarin de volgende al uitgeprobeerd: een url en link van de website die ik wil vertalen kopieeren, en dan met een nieuw tablad naar google translate gaan en daar de url of de link plaatsen.
Helaas pakt het dit niet wat eigenlijk wel moest (net als op de computer).
Nu wil ik er op gaan om een deel van de site die ik wil vertalen te selecteren en dan kopieeren en plakken, alleen ik weet helaas niet hoe dat moet.

Weet iemand een ander optie, of manier.?
Weet iemand iets meer over UC Browser met de mobieletelefoon ?
Heeft iemand ervaren met een Nokia C5 - 00 ?

Alle Reactie's zijn welkom

Met vriendelijke Groeten Pablo

Het is jammer dat er niemand meer op reageert.
Ik denk dat ik het hierbij laat zitten, en gewoon op de computer alles laat vertalen.
Jammer dat er niet veel mogelijk is op een mobiele telefoon (iets ouderwets) maar alsnog ben ik ermee tevreden.

Ik sluit hiermee de vraag af want het oplossing zal uiteindelijk zijn: Ga op de alles wat je op de mobiel wilde vertalen op de pc vertalen, dan lukt het zeker en is deze vraag beantwoord.
Toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan