Google vindt site niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

elloco

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Hallo,

Ik heb een site gemaakt, en natuurlijk wil ik het opzoeken in google, echter google vindt hem niet.

Site: http://rijwielhandelderijp.simpsite.nl/Home

Wat doe ik fout of juist niet, moet ik wachten tot google hem in zijn net heeft gevangen.

Of heb ik ergens een fout gemaakt, ik ben een noob wat betreft site's bouwen dit is eigenlijk de tweede pas, de eerste was een paar jaar geleden en eerlijk gezegd ben ik het vergeten hoe ik het toen deed.

Dit is wel een gratis site.

Alvast mijn dank.

Google vindt 'm probleemloos, alleen wordt gemeld dat de site uit de lucht is vanwege 'administratieve redenen'....................................

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    95,4 KB · Weergaven: 75
Laatst bewerkt:
Inderdaad dat zie ik nu ook.

Alleen als je iets meer naar onder gaat zie je

Rijwielhandel de Rijp. Verkoop van fietsen en accessoires waarbij de klant bij ons nog altijd ... Rijwielhandel de Rijp. Rechterstraat 128. 1483 BG De Rijp ...
rijwielhandelderijp.simpsite.nl/Contact

Dat is de website.

dus het staat er gewoon op.

Nee dat is niet de site, dat is een ander oude site.

Dit site heb ik pas gisteravond gemaakt, waarschijnlijk is het nog niet of nog lang niet geindexeerd, klop dat, ik heb hier boven gelezen dat ik hem moet melden bij google, klop dat ook ?

Ja, je hebt gelijk hij staat er op, heb de hele gaanse dag gecheckt en hij stond echt niet op, nu echter wel, probleem opgelost bedankt.

Je Moet de site in google laten plaatsen!

http://www.google.nl/addurl/

Ik hoop dat het helpt.

MVG,

Highroller

Dat hoeft niet persé. Volgens mij is dat om je site nog meer te promoten.
Maar het zou kunnen helpen om meer bovenaan te komen.
Zo heb ik op mijn redelijk/goed bezochte Youtube-pagina in elke video een link geplaats naar de website.
Nadat ik dat gedaan had en typte een sub-woord in op google, kwamen drie van mijn menu's in de google resultaten!

Slechts een tip voor als je google het hierna nog steeds niet vind. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan