google voorkeurinstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

snuffy

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2001
Berichten
509
WinXP prof
Jaren werk ik met google zonder probleem,doch de laatste weken veranderd google mijn voordien ingestelde voorkeuren zoals taalkeuze en filterbeperking

Hoe kan ik mijn voorinstelling vastleggen ????????
 
Als je op www.Google.com bent, dan heb je aan de rechterkant van de "zoeken"-knop een link voorkeuren

Daar kan je verschillende instellingen doen.
Naar mijn weten worden deze in een cookie opgeslagen, dus als je deze verwijderd ben je de instellingen ook weer kwijt
 
ken wel deze voorkeurknop
heb deze vroeger nooit moeten gebruiken en zelfs bij het verwijderen van alle cookies bleef ik mijn originele instelling behouden en nu niet meer
 
Jouw voorkeuren worden opgeslagen d.m.v een Cookie. Wordt de Cookie verwijderd dan (Zoals killermenace ook al aangeeft) zijn al jou voorkeuren verloren in Google. Heb je de Cookies uitgeschakeld in je browser wordt er niks opgeslagen! Tevens zijn er programma's die automatische je Cookiemap leegmaken zoals b.v CCleaner. Hou hier rekening mee!

Cookiebeheer te hoog ingesteld in "Eigenschappen voor het internet" > Tabblad Privacy?
Verplaats dan de schuifregelaar naar normaal of klik op standaard en bevestig met OK. Sluit venster en Internet Explorer.
 
Laatst bewerkt:
heb ingesteld zoals u voorstelt en zullen afwachten wat het zal geven
bedankt voor de tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan