google werkt niet met adresbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

vilavoltaboy

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
hoi,

Ik heb google in de werkbalk staan als zoekmachine.
Nu kun je bij google al gelijk in de adresbalk hetgeen intikken wat je zoekt b.v. erasmus universiteit.
Hij laat dan gelijk de pagina zien als je op enter drukt.

Als ik dit bij mijn browser doe dan komt de zoekmachine van wanadoo in beeld.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Ik wil graag de google zoekmachine!

Wie kan mij helpen?

Groetjes vilavoltaboy

kan je misschien je probleem wat duidelijker uit leggen, of in andere woorden, want ik begrijp nog niet helemaal wat je nu precies bedoeld.

duidelijker omschrijving

Ik kan niet in het adres balk zoektermen intypen.
Maar heb wel google in mijn werkbalk zitten als standaard zoekmachine. Maar hij kan daar niet mee zoeken.
Dan komt de zoekpagina van wanadoo tevoorschijn

er van uitgaande dat je bedoeld dat je als je iets in de google balk invult, dan wanadoo krijgt. Leeg eens je temporary internet files mappen. scan eens met hitmanpro op spyware. gebruik eens een andere browser ( bv: firefox) en als dit allemaal niet werkt, beem contact op met wanadoo.

Lees deze reacties/tips eens door: klik > Wanadoo leidt abonnees om bij fouten Waaronder deze:

Shower @ dinsdag 16 maart 2004, 18:44

Waarom noemt niemand hier dat je de zoekoptie van MSN (en denk ik daarmee ook van wanadoo) simpel kan uitschakelen door in je instellingen van internet explorer bij geavanceerd het vinkje weg te zetten bij "niet zoeken vanaf de adresbalk" Ben ik dan de enige die dat kent? Waarom noemt niemand hier dat je de zoekoptie van MSN (en denk ik daarmee ook van wanadoo) simpel kan uitschakelen door in je instellingen van internet explorer bij geavanceerd het vinkje weg te zetten bij "niet zoeken vanaf de adresbalk."

Laatst bewerkt:
je kunt ook de google-toolbar instaleren.
krijg je er een balkje bij onder de adresbalk, en je kan rechtreeks zoeken via google.
gebruik hem zelf al een tijd, en is echt handig.

google toolbar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan