Google zoekacties blijven bewaard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel_stigter

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Iedere keer als ik wat zoek met Google blijven mijn zoekacties bewaard.
Als ik dan met de muis klik in het invulveld zie ik al mijn vorige zoekacties staan.
Deze zijn wel één voor één te verwijderen door daar met de cursor op te staan en dan op de delete knop te drukken.

Het zou toch ook wel makkelijker kunnen om in een klap alles te verwijderen, of er voor te zorgen dat het nooit wordt opgeslagen??

Michiel_stigter zei:
Hallo,

Iedere keer als ik wat zoek met Google blijven mijn zoekacties bewaard.
Als ik dan met de muis klik in het invulveld zie ik al mijn vorige zoekacties staan.
Deze zijn wel één voor één te verwijderen door daar met de cursor op te staan en dan op de delete knop te drukken.

Het zou toch ook wel makkelijker kunnen om in een klap alles te verwijderen, of er voor te zorgen dat het nooit wordt opgeslagen??
start > instellingen > configuratiescherm > Software
zoek google toolbar en selecteer het en klik op verwijderen:thumb:

ik denk dat ie wat anders bedoeld

Ik denk dat je het over auto aanvullen hebt. Je begint met iets te typen in het zoekveld en gelijk staat er al een heel woord of meerdere woorden.
Dit kun je uitschakelen door in je webbrowser naar extra te gaan dan naar internet opties, dan naar inhoud en dan autoaanvullen, hier kun je aanvinken wat er wel of niet aangevuld mag worden.
succes
groet rene

Bedankt PIONOK,
Dit is inderdaad wat ik bedoelde.
Nu wordt er alleen nergens meer aangevuld.

Dit is zeker niet in te stellen, waar dit wel / niet gedaan mag worden?

nee volgens mij zet je de functie dan ook voor alle dingen uit. Als dit wel anders kan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
groet rene

Bedoel je wanneer je zoekt op de google site, of middels de google toolbar?

Mvg P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan