google zoekopdracht doet niets meer......

• Onderwerp starter Onderwerp starter adje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

adje

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Hallo,

als ik naar www.google.nl toe surf, en ik tik daar een zoekopdracht in dan komt google niet terug met hits/linken naar sites, doet gewoon helemaal niets meer. (sinds een week)
Als ik via ie8 (winxp) linksboven een zoekopdracht in tik dan komt ie8 wel met hits/linken naar andere sites.
Via firefox, ook op mijn pc, werkt het wel. Dus het lijkt te liggen in IE8 op mijn pc.
Ik heb al gescand op malware, virussen, en meer van dat soort zaken maar geen resultaat....

ik kan natuurlijk met firefox gaan werken maar wil eigenlijk heel graag bij IE8 blijven.

Wat kan ik nog doen om het zoeken in google weer werkbaar te maken?

kijk dan effe op ontwikkelingprogamma.s druk op f12 daar meschien zit iets niet in goed ik heb daar ook last van gehad maar ik heb een nieuwe windows geinstaleert er kan ook een fout zijn. waneer is het gebeurt ....

Heeft u al geprobeert om de instellingen van Internet Explorer te resetten? Na het resetten dient u uw startpagina opnieuw in te stellen. Ook de google zoekmachine moet opnieuw ingesteld worden.

Resetten kunt u doen met de Fixit op de volgende Microsoft website:

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Daarnaast kunt u uw tijdelijke internet bestanden, cookies, geschiedenis, etc wissen.

Heeft u al geprobeert om de instellingen van Internet Explorer te resetten? Na het resetten dient u uw startpagina opnieuw in te stellen. Ook de google zoekmachine moet opnieuw ingesteld worden.

Resetten kunt u doen met de Fixit op de volgende Microsoft website:

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Daarnaast kunt u uw tijdelijke internet bestanden, cookies, geschiedenis, etc wissen.

wanneer ik de fixit gebruik krijg ik onderstaande foutmelding...

Er is een probleem met dit Windows-installer pakket.
Het script dat is vereist voor het voltooien van de installatie, kan niet worden uitgevoerd.
Neem kontact op met de leverancier en blabla die bla...

ook op de handmatige manier, via Extra,Internetopties,geavenceerd, opnieuw instellen geeft geen resultaat...

wellicht nog een andere tip?

Het is ook mogelijk dat een programma/virusscanner of firewall de verbinding naar de website blokkeert.

Om dit te controleren kunt u in de veilige modus met netwerkondersteuning starten via onderstaande stappen.

1.Herstart uw computer.

2.Tijdens het opstarten, nadat het scherm zwart is geweest, drukt u herhaaldelijk op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht.

3.Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkondersteuning en druk daarna op Enter.

4.Controleer nu nogmaals de website

Werkt de website nu wel dan weet u dat een programma dit veroorzaakt.

LET OP: In deze veilige modus is geen virusscanner actief, ga dus niet browsen maar gebruik deze modus om te troubleshooten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan