google

Status
Niet open voor verdere reacties.

rammendesteen

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Berichten
82
Beste luitjes

ik heb een site www.nubieden.nl
is netzo iets als marktplaats.nl

hoe krijg ik hem bekend via google:D

wat moet ik doen zodat google mijn site ziet:thumb:
 
Je kun tje site aanmelden via http://www.google.nl/intl/nl/addurl.html en dan maar wachten. Je hebt zelf namelijk geen invloed op wanneer je site opgenomen wordt en op welke "plek" hij tevoorschijn komt bij een zoekopdracht. Mijn niet commerciele site( jaren 80 feest voor oud-leden jeugdhonk) kwam pas in de lijst voor nadat het feest was gehouden:(
 
jah dat heb ik al gedaan alleen min site is opgenomen

zoek ik erop zie je alleen mijne meer niet zonder info of wat dan ook en heb ook een keer gelezen dat je wat in je html code moet doen:)
 
Zoek effe op META TAGS, deze kan je ingeven in de header van je webpagina en die geven de info door aan zoekrobotten.

Greetz.
K.
 
Is het niet zo dat je moet zorgen voor zoveel mogelijk links van andere site's naar de jouwe? dan stijg je behoorlijk in de google-ranking!

succes!

MVG.

Armand
 
Deze werkt niet:
Klik hier om de Voorwaarden te lezen!

Je site ook aanmelden bij startpagina in de juiste rubriek.

Een footer maken op je index ( een stuk of zes zinnen) waarin de zoekwoorden, welke je wenst waarop gezocht wordt, terugkeren.

En.... na je </html> staat nog een div...........

:cool:
 
Geplaatst door peter vazed
De div staat dus buiten je pagina.

:cool:
Dat heb ik aangeraden. Een nedstat icoontje staat namelijk niet erg professioneel op een professionele site, dus raadde ik 'm aan hem te verbergen buiten 't beeld. Alleen mensen die in de HTML gaan loeren zullen 't merken (en geavanceerde browsers die dit soort trucjes aan de gebruiker tonen :p).
 
Mooie site, maar ik denk dat het echt heel moeilijk is om hem op gang te krijgen... Ik denk dat je heel veel zou moeten promoten wil het een beetje gaan rommelen. Heel moeilijk lijkt me. Ik zelf zou ook geen advertentie plaatsen op een site waar nog geen advertenties staan.

In ieder geval heel veel succes ermee,

Groet,
Timothy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan