google

Status
Niet open voor verdere reacties.

druif11

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2004
Als ik wil googlen en ik doe een zoekopdracht op www.google.nl dan krijg ik automatisch alles in het engels, maar ik wil nederlands zoeken.... Ook zie ik geen sponsor links. Ben ik gehijacked ofzo!!!!!!!!!!!!!

ook als je opzoeken in nederlands hebt aangevinkt

g27sf.jpg

Het ligt er ook een beetje aan of je nederlandse zoekwoorden of engelse gebruikt. Gebruik je een nederlands woord, dan zul je het meest Nederlandse hits krijgen enz.

En hoe heb je de voorkeuren staan? Ongeacht welke taal of alleen in de geselecteerde taal?

google.jpg

Laatst bewerkt:
begrijp er niks van lijkt wel of die wordt omgeleid ofzo, ik heb het ook bij yahoo, en de instellingen zoals beschreven waren idd al zo dus da kan het niet zijn.

hoe kan ik zo'n pagina als jullie opgeven van google kan ik jullie laten zien wat mijn zoekresultaten zijn.

snap er geen bal van zeg

en hoe kan ik mijn resultaten laten zien zoals jullie doen?

Als je het eenvoudig wilt doen dan druk je als je die pagina ziet op de printscreen knop op je toetsenbord. Je ziet dan niets gebeuren, dat klopt. Daarna open je het programma paint (standaard in windows) en kiest de optie "bewerken" en dan "plakken".

Dan geef je het bestand een naam en je kiest in je volgende bericht dat je een bijlage wilt toevoegen. Als je het wilt zoals wij gedaan hebben, dan moet je het bestand eerst uploaden naar een webruimte.

Alles staat inderdaad bij jou in het engels. En bij preferences heb je dus al gekeken begrijp ik?

Om jou plaatje hier te laten zien moet je voor de link {img} zetten, en NA de link {/img}

de {} moet je vervangen door [] anders kan ik het hier niet voordoen.

Of quote mijn bericht maar, dan kun je het ook zien
google-vi.jpg

Klopt het dat ik in je plaatje zie dat Norton Antivirus is uitgeschakeld? Zo ja, heb je nog wel een andere antivirus scanner?

Als je dit bij Yahoo ook al hebt zou het dan best kunnen dat dit door een virus of zo komt.

Anders weet ik ook niet hoe het komt. Ik gebruik de google toolbar, maar dat zal niet veel uitmaken. Voor als je dat ook handig vindt http://toolbar.google.com/ en dan nog rechts even de taal Dutch kiezen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan