google

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Als je bij google je naam intikt en het zoeken start, kom je allerlei gegevens tegen, ook van al heel lang geleden.Ik vraag me af, hoe lang blijft die info er op staan?? Gaat het óóit weg.Iik vind dit toch niet normaal, dat dit zolang ter beschikking blijft. Is daar niets aan te doen??
groetjes Gitana
 
Iets tegen te doen:
Geen info over jezelf publiceren op internet ;)
 
Nou, als ik hier een vraag post, is dat ook daar al terug te vinden. Dus .. en gekke dingen op het net zetten doe ik niet , nee. Maar b.v. advertenties vind je er ook terug. Dat blijft er dan staan. dat bedoel ik.
 
dat ligt aan de servers van waar jij naar post,dus als ergens op een server een ad van je staat,of bericht,
zal jij(en wij:D )het kunnen zien.
 
Hi Franz. Ja dat had ik inmiddels al begrepen.
Dus daar is niks aan te doen. En dan nogmaals mijn vraag: hoe lang blijft dat daar staan?? :confused:
 
Waarschijnlijk zo lang als de server en jou profiel (of iets dergelijks) daar actief blijft, of blijft bestaan.

Is moeilijk, zo niet onmogelijk, om zoiets tegen te gaan.
 
Dit staat in de cache van google.
Hetgeen inhoudt dat de betreffende informatie als zodanig niet meer aanwezig hoeft te zijn op de betreffende website, zelfs als de betreffende website niet meer bestaat.

Hoelang het op de server van google blijft staan is mij evenwel niet bekend.

Zoeken met google is dus niet zoeken op internet.
Doch het zoeken in de door google in hun database opgeslagen pagina's welke door de google spiders zijn gevonden en opgeslagen als kopie.

Bij een zoekresultaat kun je dus op de eerste regel klikken, dan ga je naar de betreffende pagina op de betreffende site, op je kikt op cache en je zit op de google server.
Vandaar dat de resultaten bij beide klikken anders kunnen zijn.
Ingeval je klikt op cache krijg je ook je zoekwoorden gekleurd weergegeven, hetgeen prettig is om al scrollend, of met page-down te kijken of hetgeen je zoekt ook aan je verwachting voldoet.

Zoekresultaten zijn ook afhankelijk van je zoekwoorden en hoe je die aangeeft.
Voorbeeld:
kleppen vervangen gereedschap
kleppen-vervangen gereedschap
kleppen vervangen gereedschap auto
kleppen vervangen forum

geeft verschillende resultaten.
In de laatste zoekopdracht is forum als zoekwoord gezet.
Afhankelijk van je onderwerp is het aan te bevelen om dit er ook eens bij te zetten, dan krijg je meestal nuttige info.

:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan