Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toronto

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2011
Hallo

Als ik een zoekopdracht in google intyp, duurt het enkele seconden voordat ik de letters zie verschijnen, hetgeen erg lastig is. Daarnaast duurt het ook erg lang voordat ik in You Tube bijvoorbeeld een filmpje aan de praat krijg. Verder staat zo'n filmpje vervolgens veelvuldig even stil.

Dit zijn klachten die relatief snel zijn opgekomen. Mijn desktop is zes jaar oud en ik maak gebruik van Windows XP en een draadloos netwerk met een Linksys router.

Enkele dagen geleden liep het helemaal buitengewoon langzaam, maar daar heb ik verbetering in kunnen brengen door Winamp te verwijderen.

Gr,

Toron

Ik heb de scan uitgevoerd en er is sprake van een merkbare verbetering, dus dank voor het advies. Ik heb me beperkt tot de gratis versie, maar vervolgens wordt opgemerkt dat slechts een deel van het systeem is gescand en dat de rest tegen betaling van $ 29 eveneens gescand kan worden. Nu heb ik voor een verbetering best $ 29 over, maar ik twijfel nog een beetje over de betrouwbaarheid van het aangebodene. Heeft iemand er ervaring mee?

Gr,
Toronto

Vraag opgelost, waarvoor dank. Het heeft wel wat geholpen, ofwel in dit soort situaties zeker de moeite waard.

Mvg

Toronto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan