Googlebar talen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arthur de Smet

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Hallo,

Ik heb pas de googlebar opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan een optie niet meer vinden die ik tot nu toe veel gebruikte. Vroeger had ik naast de knop voor de algemene webzoekactie een knop op de balk waarmee ik alleen in het Nederlands kon laten zoeken. Die kan ik nu nergens meer vinden. Ik heb bij de werkbalkopties en op de taalgereedschappenpagina gekeken, maar ik kan nergens vinden hoe ik deze knop weer terugkrijg. Heeft een van jullie een idee?

Bij voorbaat dank,

Arthur

Dank je, maar nee, dat is niet wat ik bedoel. Daamee kan ik instellen dat ik alleen in het Nederlands wil zoeken. Ik wil graag de keuze hebben tussen zoeken op het hele internet en zoeken alleen in het Nederlands. Voorheen kon ik daarvoor kiezen tussen twee knoppen op de googlebar.

Arthur

Ja, die heb ik ook. Ik heb nog even verder gezocht, maar ik kan de optie voor zo'n talenknop nergens meer vinden.

Heb je de geavanceerde versie geinstalleert?

Ikzelf heb niet de uitgebreide geinstalleerd, en heb toch keuze uit die 2.

Geplaatst door Arthur de Smet
Nee, om redenen van privacy. Is dat volgens jou wel nodig dan?
Ik gokte maar wat.
Aan het laatste berichtje van Tanja te zien maakt het dus niet uit.;)

Misschien hebben ze de googlebar veranderd dan. Ik zal eens kijken of ik bij google zelf informatie kan krijgen.

Dank in ieder geval,

Arthur

Voor wie het weten wil: ik heb Google gemaild en al heel snel antwoord gekregen. Wat zijn ze toch fantastisch daar. Je moet de Engelse Toolbar installeren als je de optie wilt hebben om specifiek op bepaald overige talen te zoeken.

groet, Arthur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan