• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Googlemaps in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvnederveen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2013
Hoe kan ik Googlemaps intergreren in een excel-sheet.
ik wil graag een lijst met adressen zichtbaar maken in excel, zodat ik makkelijk klanten in de zelfde regio kan filteren.
heeft iemand hier ervaring mee of goede tips?!

alvast bedankt voor de goede tips!
Bastiaan

Ik ben laatst wat met Google maps integratie bezig geweest... Zie bijgesloten excel bestand, denk er aan dat gratis gebruik van Google Maps gelimiteerd is op 2500 verzoeken per 24 uur (ik vermoed per IP nummer)

Bijlagen

sorry, weet niet veel van macro's af en kan je dus niet verder helpen.

dank namlian, echer hoe open ik de php bijlage?! ze ZIP file is php geworden als ik hem download...

Dit downloadprobleem is hier al gemeld, maar nog niet opgelost. Schijnt met IE11 te maken te hebben.

Ik kan de zip gewoon downloaden, heb hetzelfde gehad in (volgens mij) Chrome... maar in I.E. nooit problemen gehad.... misschien ligt het daar aan?

Stuur me anders een PM met je Email adres, dan mail ik het naar je

Edit: of I.E. 11, kan het ook zijn ;)

Laatst bewerkt:
Dank

Ik ben laatst wat met Google maps integratie bezig geweest... Zie bijgesloten excel bestand, denk er aan dat gratis gebruik van Google Maps gelimiteerd is op 2500 verzoeken per 24 uur (ik vermoed per IP nummer)

Dank voor het delen van dit prachtig bestand.
Alleen zie ik een verschil van hetgeen googlemaps weergeeft en dit bestandje.
Ik heb de steden vervangen door effectieve adressen, en dat werkt voorbeeldig.
Alleen dat verschil van kilometer. Is er daar een verklaring of oplossing voor aub.

Dit werkt voor zover ik weet met de afstanden van google maps, zou geen verklaring kunnen geven voor eventuele verschillen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan