Googlen privacy en websites.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietje12345

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Nou, ik heb een vraag, maar ik weet niet of ik hier wel goed ben op deze indeling, of zelfs wel op deze site.

Ik ben nu 17 jaar,

Toen ik 10 of 11 was heb ik dus een paar "websites aangemaakt" van die kinder**** enzo, en als je dus nu mijn naam googlet ( wat tegenwoordig redelijk vaak gebeurt bij de jeugd en/of hun ouders) Krijg je dus al die **** te zien, nu laat ik even kort door de bocht komen, dat is zo genant dat als iemand dat zou vinden ik dus genaaid zou zijn.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik er voor zorgen dat de mensen die mijn naam googlen dit niet meer vinden. ik heb dit aangemaakt toen ik jong was dus mijn e-mail adres daarvan bestaat nu niet meer ( die zijn er toen mee opgehouden) en ik weet mijn wachtwoord niet meer. maar ik wil dus eigenlijk weten hoe je het mogelijk kunt maken dat je geen persoonlijke **** meer vind als je je naam googled. (Want een beetje privacy mag een mens toch ook hebben of niet dan :p)

Ik hoop op goede informatie.

M.v.g

Ah das bale!

Wat je zou kunnen doen is:

• Neem contact op met Google en vertel het

Ik hoop voor je dat dat een mogelijkheid is, je kan het altijd proberen.

Veel succes!

Re

Nouja, ehmm, ik heb dus van alles gelezen etc, maar de enige optie wat voor mij nog mogelijk zou zijn is mezelf overschreeuwen, maar daar vervuil je het internet weer mee etc.etc dus ik laat het gewoon voor wat het is.

Maar toch bedankt.

... ik weet mijn wachtwoord niet meer
  • hangt dat niet uit in een oud email-bericht bij het opstarten van de kindersite, eventueel op een oude computer op zolder?
  • valt dat niet te bevragen bij de provider van de site?
Anders zit er vrees ik maar één ding op: bij een sollicitatie acuut Google'en op de namen van de mensen van de sollicitatiecommissie.
Kijken of die ook op 12-jarige leeftijd vertelden op wie ze waren en wat er onder hun bed lag. ;)

Succes!
CSShunter

al opgelost? Ik snap overigens het hele verhaal hier niet.
Is er een moderator langs geweest om woorden te censoren?

Alles op een rijtje: Je hebt toen je 11 was een paar ''websites'' aangemaakt over iets genants.
Je bent het wachtwoord kwijt van alle websites omdat het op een oud e-mail adres staat.
En als mensen je naam googlen komen ze op die genante website waar al jouw persoonlijke dingetjes op staan.

Ik zou zeggen dat je de provider even opbelt/e-mailt en het even vraagt als hij je gelooft tenminste.

Is er een moderator langs geweest om woorden te censoren?
Denk van niet, want onze mod's melden 't altijd beleefd als ze ingrijpen.
Waarschijnlijk is het 't preutse systeem, dat automatisch woorden als s.h.i.t. vervangt door sterretjes. Ik probeer het hier even: ****, dat zijn sterretjes geworden!
Tenzij je het systeem om de tuin leidt, dan staat er gewoon: s​​hit. ;)

ja , het is inmiddels opgelost, ik heb de mensen van die site een mail gestuurd en het is verwijderd, het zit het mij nog steeds dwars dat we tegenwoordig niks meer kunnen doen zonder dat de hele wereld het ziet. maarja, dat zal dan wel , ehm , hoe zeg je dat, ochja de 'toekomst' zijn. privacy is blijkbaar verleden tijd.

Als je iets privé wilt houden moet je het niet op een website online zetten... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan