googlle chrome geeft onzin bij openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
toch niet gelukt. na opnieuw opstarten pc krijg ik bij het openen van google chrome nog altijd 3 extra zoekpagina's erbij, dus die 'onzin' die ik eerder noemde. en nu?

dank voor je reactie. hoe ik handmatig moet verwijderen: geen idee. ik kom er pas na tijdenlang scannen achter -meer dan 2000 bedreigingen- achter dat ik moet betalen. balen dus.
maar andere vraag: Is Spyhunter geen overkill als er Norton 360 en Malwarebytes Anti-Malware op de PC staan? (Windows7)
Kunnen Spyhunter veilig naast die anderen gebruikt worden?

PUP.Optional.Snapdo oftewel het Snap do virus, Snap do zoekmachine is een homepage hijacker, die gebundeld met gratis software tijdens het installatie proces wordt aangeboden. Deze PUP.Optional.Snapdo homepage hijacker wordt tijdens het installatie proces van o.a. software van Cnet, SoftPedia, Snap.do etc door de download manager aangeboden als handige software om uw browser beleving te verbeteren met de search.snap.do startpagina. Het is een startpagina die uw browser zal kapen, uw startpagina zal vervangen om allerlei reclame en diensten aan u aanbieden. De meeste mensen krijgen de melding PUP.Optional.Snapdo.com virus gevonden van MalwareBytes Anti-Malware. Dit is een goed teken, dit betekend dat MalwareBytes Anti-Malware het virus heeft gevonden en heeft geblokkeerd of verwijderd.

Dit wil nog niet zeggen dat het PUP.Optional.Snapdo virus niet nogmaals op uw computer kan worden geïnstalleerd. Het PUP.Optional.Snapdo virus wordt namelijk gebundeld met wrappers en overige adware. Het is daarom raadzaam om de onderstaande 2 stappen met AdwCleaner en Junkware Removal Tool te starten om overige adware te verwijderen en uw computer volledig op te schonen. Deze software is volledig gratis en bijgewerkt naar de laatste versies voor de beste detectie.

Bron

Ik zit ook met deze probleem, ik heb van alles geprobeerd om dat te verwijderen maar het lukt mij niet, als ik Junkware Removal Tool wil downlouden vragen ze mij om te registreren, is dat wel een goede idee of krijg ik misschien meer extra vensters op mijn startpagina?,

Dan doe je iets niet goed. Niet meegemaakt dat je je je moet registreren hoor.

malware bytes heeft het probleem bij mij, de oorspronkelijke vraagsteller, gewoon opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan