Gouden Tip voor Systeem herstel???

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb op mijn bedrijfscomputer de hele zooi moeten herinstalleren. Een van de automatische back-ups QuikSync 3 leek ingesteld, maar toen ik het nodig had bleek alleen nog een ouwe backup voorradig maar ik zag dat te laat en gooide een veel te ouwe backup over de nieuwe installatie heen. Wat bleek Quiksync was nog niet geactiveerd. Maar goed nou had ik gelukkig systeemherstel nog niet uitgeschakeld, wat ik altijd doe om me geen valse zekerheid te verschaffen, want dat programma heeft bij mij nog nooit gefunctioneerd. Het verbaast mij trouwens wel heel erg dat er geen protesten en aanklachten op hoog niveau bekend zijn want systeem herstel is een soldaat met geweer zonder kogels, als het erop aankomt heb je er geen fluit aan.
Mijn vraag is nu, nu ik systeemherstel als laatste redmiddel hoop te kunnen gebruiken: Wat is de zekerste methode: Alles uitzetten waarschijnlijk en in veilige modus, of werkt het dan niet??? Wat voor tips zijn er nog meer om de boel niet in de soep te laten draaien, want mijn ervaring is als er een mislukt doen de andere systeemherstel punten het ook niet meer.

Ik ben benieuwd. Gr. elbert

Volgens mij is die tip er niet.
Het is een kwestie van in het diepe springen.
Voor alle zekerheid zou je je anti-virusprogramma uit kunnen schakelen (ook in services), maar dit 'nut' wordt hier betwijfeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan