ferrari4ever80
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 dec 2002
Beste mensen, ik heb het spel Grand Prix 4.
Daar kan je met de linkerpijltjestoest, de camerastand TV selecteren zodat je het ziet zoals op de televisie.
Als ik deze wil selecteren, dan krijg ik het bekende blauwe scherm.
Het rare is, dat hij het af en toe slechts doet. en dan weer een tijdje niet. Ik word er helemaal moe van als je mijn lijst ziet wat ik eraan gedaan heb.
Game keer op keer opnieuwe geinstalleerd met andere drivers
-Catalyst 3.1/3.2/3.4 levert na verloop van tijd hetzelfde op
-uitgeprobeerd met Nvidia Ti500 en nu sapphire radeon 9700 pro
-Spel in 16 bits modus starten
-in config.ini , de waarde fall back to 32 bits modus op 0 gezet, ( in andere forums -tegengekomen)
-Informatie gezocht op grandprix4gamers.nl, waar ik niet de enigeste bleek te zijn, maar waar ze ook geen oplossing hadden
-Infrogrames technisch support gemaild. Kreeg bericht om de 2 officiele patches te installeren, : geen effect
-Nieuwste drivers mobo geinstalleerd Nforce2.42/ en 2,13, waar ie het beter op doet, dus die heb ik er nu maar op staan.
Remark: Telkens als ik een driver opnieuw installeer, dan is het een dag of 3 over dan begint het weer, ik heb natuurlijk geen zin om elke drie dagen die drivers opnieuw te installeren.
Het rare is dat de game verder perfect loopt.
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen.
-
Mijn systeemspecificaties:
Windows Xp professional build2600 zonder sp1, met sp1 deed ie het nog veel
erger
Athlon xp 2500+
Chanitech 7njs zenith, met N-force2 chipset
512 mb ddr pc3200 in dual channel modus Corsair TwinMx 32x64
Sapphire Radeon 9700 pro
Maxtor diamandmax 9 seriues 80 gb 8mb
aopen DVd 16x48
Game is origineel
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik word er redelijk moe van
Vriendeljke groet:
Ferdian.
Daar kan je met de linkerpijltjestoest, de camerastand TV selecteren zodat je het ziet zoals op de televisie.
Als ik deze wil selecteren, dan krijg ik het bekende blauwe scherm.
Het rare is, dat hij het af en toe slechts doet. en dan weer een tijdje niet. Ik word er helemaal moe van als je mijn lijst ziet wat ik eraan gedaan heb.
Game keer op keer opnieuwe geinstalleerd met andere drivers
-Catalyst 3.1/3.2/3.4 levert na verloop van tijd hetzelfde op
-uitgeprobeerd met Nvidia Ti500 en nu sapphire radeon 9700 pro
-Spel in 16 bits modus starten
-in config.ini , de waarde fall back to 32 bits modus op 0 gezet, ( in andere forums -tegengekomen)
-Informatie gezocht op grandprix4gamers.nl, waar ik niet de enigeste bleek te zijn, maar waar ze ook geen oplossing hadden
-Infrogrames technisch support gemaild. Kreeg bericht om de 2 officiele patches te installeren, : geen effect
-Nieuwste drivers mobo geinstalleerd Nforce2.42/ en 2,13, waar ie het beter op doet, dus die heb ik er nu maar op staan.
Remark: Telkens als ik een driver opnieuw installeer, dan is het een dag of 3 over dan begint het weer, ik heb natuurlijk geen zin om elke drie dagen die drivers opnieuw te installeren.
Het rare is dat de game verder perfect loopt.
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen.
-
Mijn systeemspecificaties:
Windows Xp professional build2600 zonder sp1, met sp1 deed ie het nog veel
erger
Athlon xp 2500+
Chanitech 7njs zenith, met N-force2 chipset
512 mb ddr pc3200 in dual channel modus Corsair TwinMx 32x64
Sapphire Radeon 9700 pro
Maxtor diamandmax 9 seriues 80 gb 8mb
aopen DVd 16x48
Game is origineel
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik word er redelijk moe van