GPO Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

yotemo

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Hallo,

Ik heb het volgende probleem, ik heb een groepsbeleid toegepast op een groep, deze installeert Firefox op alle systemen. Dit werkt prima behalve bij 1 enkele pc, hierbij geeft hij wel aan dat hij bij het opstarten 'Beheerde software installeert Mozilla Firefox', na 2 maal reboot staat er nog niets op. Als ik in het systeem ben, staat er niets op van Firefox. Word waarschijnlijk ergens tegengehouden, wie o wie kan mij helpen.

mvg,

zijn er genoeg rechten voor de gebruiker om dat pakket te installeren op dat werkstation?

Ja, de rechten zijn okee, op andere pc's installeert hij hem ook gewoon.

Op andere pc's binnen de policy installeert hij hem wel gewoon, rechten staat IEDEREEN met alle toegang dus zou goed moeten zijn neem ik aan of?

Op andere pc's binnen de policy installeert hij hem wel gewoon, rechten staat IEDEREEN met alle toegang dus zou goed moeten zijn neem ik aan of?

t kan zijn dat je specifieke admin rechten nodig hebt, ik weet niet hoe t bij jou ingesteld staat, maar normaliter staan installatie rechten bij iedereen uit namelijk.

staat dit werkstation wel in t domein? Misschien nog een keer opnieuw toevoegen aan de Active Directory?

Windows Firewall die aanstaat op t werkstation? misschien een windows update geweest?

Geen netwerkverbinding met dat werkstation.

voor de rest kan ik niet iets verzinnen.

Eventviewer

Ik mis in dit topic of er foutmeldingen in de evenlogs staan. Meestal kun je hier al veel uit halen dat lijdt tot een mogelijke oplossing.

Mocht je er dan niet uit komen kun je hier alsnog de eventlog meldingen posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan