GPS bluetooth niet op laptop te herkennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nella de Bella

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2008
Sinds kort een laptop met Vista. Daarnaast heb ik een Freedom GPS keychain die perfect werkt met de MDA Vario met Tomtom. Dus navigeren gaat prima. Maar tijdens de vakantie wil ik misschien wel de route volgen op de laptop. Heb nl Streets&Trips voor onze reis naar Canada/Amerika. Voor Europa is er Autoroute. Dus dacht ik dat het mogelijk zou moeten zijn. Maar zo simpel als het met de telefoon ging, zo lastig gaat het met de laptop.

Onder configuratie/bluetooth zie in de GPS20C.

Heb hier http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=205655 gelezen maar dat helpt me niet echt.

Onder apparaatbeheer zie ik wel bluetooth radio's maar nergens wat ik zou verwachten, iets met ontvanger ofzo. Onder poorten staan wel 4 standaar seriele verbindingen via bluetooth (com 6,7,9,10)

Maar in Autoroute wordt de gps niet herkend. Als ik daar onder gps scan geeft dat 3 communicatiepoorten aan onder com 3, 7 en 10, allen geven aan no dive found

Ik heb er geen cd bij gekregen met drivers dus hoe en wat moet ik nu verder doen? Is er een simpel progje hiervoor of zo?

Ik kijk uit naar reacties
Nella

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan