Gps gegevens exporteren van Iphone4

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikerron

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Hallo,
Onlangs op vakantie geweest en de Iphone4 heeft netjes,Via Instellingen -> Privacy -> Locatievoorzieningen AAN, de locaties opgeslagen.
Mijn vraag: Kan ik, dus de "opgeslagen informatie op de Iphone" exporteren zodat ik via Google Maps of ander programma de gereden route kan plotten en opslaan zodat ik dat bij mijn "vakantieboek" kan voegen?

Bij voorbaat dank.

Ron

Hoi,
Bedankt voor je reactie. Als ik dit zo lees en ik installeer de APP dan kun je vanaf DAT moment de gegevens in "kaart" zichtbaar maken.
Maar kan dat dan ook met de al bestaande gegevens, ik wil dus mijn al bezochte locaties in kaart brengen.

Ik las dat er veel in de "Apple cloud" wordt opgeslagen, zou je daar niet de gegevens van af kunnen halen, het zijn immers "mijn gegevens"daar mag ik toch over beschikken denk ik zo
Ron

Ik heb even verder geen idee omdat ik verder niet bekend ben met Apple producten dus ik kan je vraag niet zomaar beantwoorden.
Ik had de sectie-moderator al gevraagd om je vraag te verplaatsen naar telefonie i.p.v. navigatie omdat het hier meer gaat over TomTom's en andere navigatiesoftware.
Ik zal nog eens een poging doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan