GPS ipad/tablet tocht in ontwikkeling: vrijblijvende hulp gevraagd indien mogelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

steefke87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2012
Berichten
1
Beste mensen,

Momenteel ben ik bezig met een stageproject waarvoor ik een marketingplan schrijf van GPS tocht die volledig via een samsung tablet 10.1 plaats zal vinden. Mijn vraag aan jullie is dan ook;
Stel jullie zouden deelnemen aan deze GPS tablet tocht, welke aspecten, onderdelen, applicaties zouden jullie dan zeker terug willen zien, gedurende de GPS tocht? Eind juni 2012 eindigt mijn stage dus voor die tijd dien ik alle informatie verwerkt te hebben ik hoop dan ook dat er voldoende animo is die zijn/haar bevindingen en ervaringen wat betreft de tablet en de iPad met mij wil delen. Het is lastig tablet gebruikers in de omgeving te vinden maar iedereen heeft voorkeur qua applicaties, dus ook deze hoor ik maar al te graag!

Dus nogmaals ik hoor graag wat jullie bevindingen zijn en wil jullie alvast hartelijk bedanken voor jullie medewerking!
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de topic tot nader order gesloten. Achter de schermen zijn we aan het overleggen of dit wel kan. Graag eventuele toelichting naar hoofdmoderator@helpmij.nl sturen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan