GPS navigatie op ipaq?

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Ik wil een navigatiesysteem. Issue: ik heb nog een ipaq 1930 liggen, die ik niet meer gebruik.
Ik kan dus een nieuw TomTom-setje kopen, maar waarschijnlijk is het net zo gemakkelijk (en stukken goedkoper) om die ipaq een beetje te pimpen met TomTom/MioMap/Route66 of wat dan ook, en een GPS antenne.
Probleem: wat heb ik precies nodig? Er zijn wel van die navigatie-setjes te koop voor een ipaq 1930, maar dat kost me € 163,- Dan kan ik net zo goed "echt" navigatiesysteem aanschaffen.

Helaas is het zo dat Tomtom zo duur is. Het maakt niet uit of je het op een nieuwe of oude pda zet. Wellicht kun je een pakket van iemand overnemen (inclusief licentie en/of gps antenne).

die software is het probleem niet..... het gaat meer over de hardware. Wat voor antenne en opladerheb ik nodig? (merk/type) Dat moet goedkoper kunnen dan zo'n setje van € 163,- lijkt me....

Je zal dan in ieder geval een sd kaart nodig hebben waar alle kaarten op passen en in jouw geval een bedrade antenne. Een houder voor de ipaq zie je hier , dan moet er nog een gps antenne bij. Of je moet gaan voor een sd kaart met ingebouwde gps antenne, maar dat is evengoed nog €139,- vrees ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan