GPS problemen met TomTomXL

Status
Niet open voor verdere reacties.

KarstenRingnalda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2012
Hallo,

Ik heb al geruime tijd problemen met mijn TomTom XL. Het duurt ergens tussen de 15 minuten en (laatst tijdens vakantiereis) bijna 2 uur voordat er een GPS-signaal gevonden wordt. Daarnaast valt het signaal ook zeer veelvuldig en soms langdurig (natuurlijk met name op cruciale momenten) weg. Ik update mijn TomTom regelmatig maar merk dan (meestal) eigenlijk alleen de volgende dag dat er al snel GPS ontvangst is. Ik heb nog nooit gereset. Wist niet eens dat dit kon... Verschillende kennissen met een TomTom hebben dit probleem helemaal niet, zelfs niet als ze nooit updaten. Ik merk het ook aan de navigatie op mijn (werk)telefoon; binnen luttele seconden signaal.... Terwijl ik ook hiervoor nooit een update doe. Ben ik in het bezit van een maandag-ochtend model of is hier iets aan te doen? Alvast bedankt voor het meedenken!

Gr.
Karsten

KarstenRingnalda hallo. Hier wat ideeen. Je kunt het beste hier naar toe gaan dat is vaak het snelst Je kunt inderdaad resetten. Klik

Opmerking: je kunt de knop Synchr. alleen gebruiken als je GPS-ontvangst hebt. Je kunt de klok binnenshuis dus niet
op deze manier instellen. Opmerking: nadat je de tijd hebt ingesteld met Synchr., moet je de uren mogelijk aanpassen aan jouw tijdzone. Je XL bepaalt je tijdzone en zorgt ervoor dat de klok altijd goed is ingesteld met behulp van GPSinformatie.

Klik hier voor PDF document

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan