GPS Radar zodat je kan zien waar je contacten zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnnyReinders

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
Heey,

Ik wou graag een app op mijn samsung star zodat ik via de gps van mijn contacten kan zien waar ze zijn, dus niet via bleutooth. want als je google maps heb dan zie je ook waar je zelf bent dus ik vroeg me af of je ook kon zien waar je contacten zijn.

Mvg. Johnny Reinders

Dat zou dan een app moeten zijn die je contacten ook hebben (en zijn je contacten hiervan op de hoogte), je kan niet zomaar met een paar keer klikken zien waar je contacten uithangen .. iets met de wet van privacy ..

Voor iPhone heb je 'FindMyiPhone' en dat werkt perfect, zo kan je zien waar iemand is. En dan moet je wel het emailadres en ww van die ander weten. En Samsung heeft ook zoiets, maar dat weet ik niet meer zo precies. Te vinden via Google "Mobile Phone Tracking'.

Oke bedankt ik zal zoeken, maare ff over die priversi als iemand die app installeert en akkoort gaat met de voor waarden dan valt het tog niet meer onder privisie?

Als iemand het installeert en jou zijn inloggegevens geeft, is dat zijn zaak. Dus heeft dat verder niets met privacy te maken.

Wat Krolik zegt idd, maar ik denk niet dat je contacten daarop zitten te wachten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan